Gå til innhold

Psykiatrisk utdanning mens i jobb?

KiX

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er i en posisjon der jeg er i full jobb (IT konsulent) men har et stort ønske å gå inn i et psykiatrisk yrke i fremtiden (Enten psykiatrisk sykepleier eller psykolog) men har ikke helt lyst å gå inn som full student grunnet min økonomi kommer til å ta en fly krasj i bakken. Det er jeg lurer på er om det er noen måte å ta opp om ikke alle, men en del av fagene som privatist eller lignende? Eller om det finnes et utdannings alternativ til å utdanne seg for de som er i jobb? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg er i en posisjon der jeg er i full jobb (IT konsulent) men har et stort ønske å gå inn i et psykiatrisk yrke i fremtiden (Enten psykiatrisk sykepleier eller psykolog) men har ikke helt lyst å gå inn som full student grunnet min økonomi kommer til å ta en fly krasj i bakken. Det er jeg lurer på er om det er noen måte å ta opp om ikke alle, men en del av fagene som privatist eller lignende? Eller om det finnes et utdannings alternativ til å utdanne seg for de som er i jobb? 

Det er bare til å starte det. I verste fall stryker du i alle fag og taper 1500 i studieavgift. 

Er selv 100% elektro ing. student med fulltids jobb. Leser på kvelden og helger og jobber på dagen. Har nettopp startet men virker å gå fint så langt :) 

Vi har dog litt forelesninger som streames som gjør det lettere å følge med, så sjekk opp rundt de forskjellige universitetene om de tilbyr dette. Kanskje finnes det en deltids utdanning også ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...