Kenneth Solfjeld Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Blindpassasjer var uansett en meget bra sci-fi serie! Veldig bra laget (jeg har sett klipp fra den i den senere tid) den kunne ha gjort seg bemerket i den store verden! Såvidt jeg kan huske var det mere enn 3 episoder! Endret 7. november 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Matloc Mord og mysterier Magnum Slottsinternatet The apprentice kommer tror jeg) Kommer nok på flere Edit: Stemmer: Baywatch og Turtles. Vokste opp med det. Vet ikke om det er film, serie eller tegnefilm (mener alle tre finnes) men det var konge!!! Endret 7. november 2004 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Baywatch og Babylon 5 Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Noen som husker Dick Turpin da? Noe ala Zorro, bare mye bedre? Den må vi få tilbake... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Husker at vi leide Dick Turpin på video når jeg var liten, dvs tidlig 80 tall. Et svært monster av en moviebox med 500kr i depositum, og Dick Turpin og James Bond Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Zena South park Bundy Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hva med Las Vegas 14 Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Husker mange av de gode gamle seriene, men blir kanskje litt nedtur å se dem igjen. Kanskje bedre å ha dem som et minne. Pompel og pilt Shagma Det var en gang et menneske Så også Transformers, Inspector Gagdet og He-Man hos en kompis med satelitt for mange mange år siden. Twin peaks så jeg når jeg var 11 for første gang. Er fortsatt livredd for Killer-Bob. Det gikk en serie eller mini-serie, kanskje som påskekrim elller noe, der et par kom til Lofoten. De var inne i noen gamle hus også ramlet et lik ut av skapet. Noen som husker denne? Rød snø er jo en klassiker. Fra TV2 husker jeg når VR5 kom TVN har vel ikke så mye minneverdig Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Twin peaks så jeg når jeg var 11 for første gang. Er fortsatt livredd for Killer-Bob. Han der dvergen som snakket baklengs gav meg vonde drømmer.. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 skuffet over at ingen har nevt fastlane, det er jo en av de råeste seriene noen sinne! south park hadde ikke heller vært dumt... Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Transformers sender de på cartoonnetwork da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå