einarjh Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Savner den serien med den Bigfoot'en som budde med en familie.Noen som husker den? Harry and the Hendersons Denne serien var forøvrig en spin-off av filmen med samme navn: Harry and the Hendersons Lenke til kommentar
abrj Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg savner; M*A*S*H 4077 Sledge Hammer MacGyver Bonanza Scali Allo Allo Lenke til kommentar
raakken Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Noen som husker en serie på NRK på slutten av 80-tallet(tror jeg), som handla om noen i verdensrommet. Der den ene av besetningen var drept og en robot hadde "overtatt" kroppen hans. Tror det hele handlet om roboter som skulle ta over verden, men er ikke helt sikker, da jerg bare så en episode(finnes kanskje ikke fler?). Tror denne serien er laga i norge eller sverige. Noen som vet? (er ikke 100% sikker på at det er en serie, men tror det) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) NORSK tv-serie fra 1980 som handler om verdensrommet? Ahehahehahehahehahehahehahehahehahehahehaheha aehahehahehahehahehahaehaheahehahehahehaeha ehahehahehahehhaehahehhahehaehah aehhaehhaehhaehahehaehhe *trekke pusten* Altså ... det ville jeg ikke sett om det så stod om livet. Håper du har misforstått... Endret 1. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 -solens sønn og månens datter -Quisling -Pilen flyttebyrå -Rød snø -Krutrøyk -Skipper Worse og.. COLUMBO Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 South Park (vil se nye episoder) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Noen som husker en serie på NRK på slutten av 80-tallet(tror jeg), som handla om noen i verdensrommet. Der den ene av besetningen var drept og en robot hadde "overtatt" kroppen hans. Tror det hele handlet om roboter som skulle ta over verden, men er ikke helt sikker, da jerg bare så en episode(finnes kanskje ikke fler?). Tror denne serien er laga i norge eller sverige.Noen som vet? (er ikke 100% sikker på at det er en serie, men tror det) Husker den når du skriver om det..hadde helt glemt den (tror den var helnorsk) Husker ikke hva det het, men kan si med sikkerhet at den gikk i 1985 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) NORSK tv-serie fra 1980 som handler om verdensrommet? Ahehahehahehahehahehahehahehahehahehahehaheha aehahehahehahehahehahaehaheahehahehahehaeha ehahehahehahehhaehahehhahehaehah aehhaehhaehhaehahehaehhe *trekke pusten* Altså ... det ville jeg ikke sett om det så stod om livet. Håper du har misforstått... Han tenker sikkert på Marco Polo av Bing og Bringsvær som jeg refererer til lengre bak i tråden.. Den er fra 70 tallet og er ganske bra laget faktisk. Jeg syntes den var ganske skummel! Endret 1. november 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
agony Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sier bare en ting Shagma! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 - X-Files [sesong 1 til 3] - Seinfeld - Millenium Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Macgyver, som har startet igjen? the simpsons på de vanlige kanalene. nrk1,2, tv2, tvnorge.. passions.. det var uendelighetsserie som drev på lenge det.. jeg slutta å se på det når dom aldri kom ut av det store huset til cranes elns.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 tja Titus e jo bra... og so konne dei sendt meir skippern og Billy. Passions... hahehehehahaha nei hate dan dritt serien.. dom Amerikansk såpeserie. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) MacGyver er jo bare så dårlig!! Jeg husker at jeg syntes det var bra når den serien gikk på begynnelsen av 90 tallet, man måtte få med seg hver eneste episode!! Men nå har TV2 begynt å sende den igjen, og det er jo bare så patetisk! Alle skurkene er slemme russere med solbriller og bart, eller fæle kokain baroner i stygge dresser. Dessuten så går det ikke an å lage et microfly på 30 min. Det går i hvertfall ikke an å lage et microfly av bambus, presenning og gaffateip, noen trillebårhjul, en tilfeldig motor, en stol, og en propell fra et aircondition anlegg på 30 min. Det går bare ikke an! Endret 1. november 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
raakken Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 NORSK tv-serie fra 1980 som handler om verdensrommet? Ahehahehahehahehahehahehahehahehahehahehaheha aehahehahehahehahehahaehaheahehahehahehaeha ehahehahehahehhaehahehhahehaehah aehhaehhaehhaehahehaehhe *trekke pusten* Altså ... det ville jeg ikke sett om det så stod om livet. Håper du har misforstått... Han tenker sikkert på Marco Polo av Bing og Bringsvær som jeg refererer til lengre bak i tråden.. Den er fra 70 tallet og er ganske bra laget faktisk. Jeg syntes den var ganske skummel! Han som var robot i besetninga, husker du om han hadde drept mennesket ved å hive han i en kjøttkvern eller no?(vet dette høres sprøtt ut) Mener også å huske at den var skummel(så den da jeg var 5??) Finnes denne serien der ute et sted? dc++?? noen? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 NORSK tv-serie fra 1980 som handler om verdensrommet? Ahehahehahehahehahehahehahehahehahehahehaheha aehahehahehahehahehahaehaheahehahehahehaeha ehahehahehahehhaehahehhahehaehah aehhaehhaehhaehahehaehhe *trekke pusten* Altså ... det ville jeg ikke sett om det så stod om livet. Håper du har misforstått... Han tenker sikkert på Marco Polo av Bing og Bringsvær som jeg refererer til lengre bak i tråden.. Den er fra 70 tallet og er ganske bra laget faktisk. Jeg syntes den var ganske skummel! Han som var robot i besetninga, husker du om han hadde drept mennesket ved å hive han i en kjøttkvern eller no?(vet dette høres sprøtt ut) Mener også å huske at den var skummel(så den da jeg var 5??) Finnes denne serien der ute et sted? dc++?? noen? Det stemmer! De hadde en avfallskværn som ble brukt av roboten til å ta i hverfall 1 av besetningsmedlemmene av dage! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har prøvd å googlet etter info om denne serien, men har ikke hatt suksess så langt.. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg husker vagt en serie som het V fra den gang jeg var ung og vakker. Skremte livskiten ut av meg da, men er sikkert bare latterlig nå. Jeg var ekstremt glad i intro musikken. Husker ikke hvilke kanaler dette gikk på men : Dr.Who Lost in space B5 Morse Kar for sin kilt (Første og andre sesong) Lenke til kommentar
raakken Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Fant ut hva den serien som gikk på NRK het(den ble vist i hele norden!) Den heter "blindpassasjer"(boka het marco polo, tror jeg) passende nok, og er som sagt skrevet av Bing og Bringsvær. Fant å ut at det varlaget tre episoder av serien. Denne MÅ jeg ha tak i, har blitt min jakt på den hellige gral... Hjelp meg noen? DC++? Gamle nestøvete vhs'er fra den tiden liggende? Endret 3. november 2004 av raakken Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Fant ut hva den serien som gikk på NRK het(den ble vist i hele norden!)Den heter "blindpassasjer"(boka het marco polo, tror jeg) passende nok, og er som sagt skrevet av Bing og Bringsvær. Fant å ut at det varlaget tre episoder av serien. Denne MÅ jeg ha tak i, har blitt min jakt på den hellige gral... Hjelp meg noen? DC++? Gamle nestøvete vhs'er fra den tiden liggende? Jeg tror kanskje det var romskipet som het Marco Polo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå