Post_Mortem Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Lol! Var en serie som gikk på tv3 for (minst) 12-13 år siden. Handlet om noen japanske kung fu saker. Han ene blåste på fingrene sine så ble han til noe annet (eller morha han seg et annet sted? husker ikke helt,,,,) Uansett genialt! Men glemmer aldri før når jeg våknet (frivillig!) klokken 7 for å se på tv3. Var alltid noen morsomme serier, blant annet likte jeg reklamene! (Nesten bare reklame for lego;) og de kjente eventyrene som var med helt talentløse skuespillere, men endog. Og til slutt Lykkebrønnen. Der var det en som fikk besøke en sjokoladefabrikk engang! wow! hehe.... jaja... mange år siden det ja.... mange for meg iallefall... Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Morsomt at denne gamle tråden våknet til live igjen. Har skjedd masse siden den startet da. Cheers og McGyver har jo begynt igjen. UTROLIG fornøyd med det. I alle fall med Cheers. Ser alle episodene. Elsker det. En ting som ikke har blitt nevnt her (merkelig nok) er "The Love Boat" . For en fantastisk serie. Skulle solgt huset mitt for at den serien skulle begynt igjen. Det sprøe er at omtrent for 1 eller 2 år siden, skrev jeg mail til tv2 og spurte om de ikke kunne sende mcg, loveboat og cheers igjen. Har fått inn 2 av 3. Venter på kjærlighetsskipet hver dag! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Haha ... ja satan Loveboat var klassiker da. Jeg skriver med gjerne opp på ei spamliste mot Tv2 for å få igang noe sånt. Ellers skulle jeg gjerne sett at de satte igang "Star Trek" episodene sine igjen. Er litt fan av det der ... *beem me opp Fjotty* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Savner en genial serie jeg, Nowhere Man fra 1995/6. Husker at TV2 sendte den ene sesongen en gang før, kunne vært herlig med et gjensyn. Savner også Red Dwarf og King of the Hill. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Og så Millennium...med Lance Henriksen. Husker den var spennende. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 How The West Was Won Savner den serien husker den gikk på TV for 15 år siden eller noe. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Savner en genial serie jeg, Nowhere Man fra 1995/6. Husker at TV2 sendte den ene sesongen en gang før, kunne vært herlig med et gjensyn. Var det han som ikke helt visste hvem han var og hvor han var og sånn? Var noe aliens greier med også .. egentlig en serie laget på en uinteressant X-Files episode? Nowhere Man <----- ??? Nei da stemmer jeg heller for Millenium, men det var TvNorge var det ikke? Pgså at Tv2 banker igang X-Files fra sesong 1 og utover igjen! Endret 29. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Power Rangers var genialt! Vokste forøvrig opp med serien Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Mange gode serier som er nevnt her, få vel legge til et par selv også... - Alias Smith & Jones (western) - V (sci-fi) - The Machans Family (Western, tror det var det den het) - Bølla og Blondinen (krim) Lenke til kommentar
farke Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Sitter på jobben nå, og kom i et inspirert øyeblikk på en westernserie som gikk på TV2 i kanalens barndoms dager: The High Chaparral Serien handler om Big John Cannon og hans sønn Billy Blue, som flytter til Arizona-ranchen The High Chaparral for å bygge et kvegimperium. Med seg har de Big Johns bror Buck, og da Billy Blues mor blir drept får de også naboen Don Montoya på laget i det Big John gifter seg med Don-ens datter Victoria. Hennes lystige bror Manolito følger med henne til High Chaparral som "anstand". Tidenes beste westernserie! Lenke til kommentar
Haakon(a.k.a. NOViCE) Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Start en poll for faen. PS: That 70s Show er et must(har sett alle episodene jeg da men) *EDIT* www.tvtome.com og www.tvshowsondvd.com er kjekke adresser å kunne Endret 30. oktober 2004 av Haakon(a.k.a. NOViCE) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvis norsk tv hadde begynt å sende Power Rangers hadde jeg nok sett på det. Det var en gang et menneske er ikke et dumt program det heller. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Husker noen den norske sci-fi serien, Marco Polo (tror det var det den het) av Bing og Bringsvær? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 punkd var faktisk bra, men 70show er så jævli fett, men det går jo fortsatt på tv2 da! Lenke til kommentar
robB Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Savner den serien med den Bigfoot'en som budde med en familie. Noen som husker den? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Savner den serien med den Bigfoot'en som budde med en familie.Noen som husker den? ja! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 plz midt i smørrøyet va saker det gutta? HÆ? enig ja?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå