Gå til innhold

Hvilken serie burde norske tv kanaler sende igjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol!

Var en serie som gikk på tv3 for (minst) 12-13 år siden.

Handlet om noen japanske kung fu saker.

Han ene blåste på fingrene sine så ble han til noe annet (eller morha han seg et annet sted? husker ikke helt,,,,)

Uansett genialt!

Men glemmer aldri før når jeg våknet (frivillig!) klokken 7 for å se på tv3.

Var alltid noen morsomme serier, blant annet likte jeg reklamene! (Nesten bare reklame for lego;) og de kjente eventyrene som var med helt talentløse skuespillere, men endog.

Og til slutt Lykkebrønnen. Der var det en som fikk besøke en sjokoladefabrikk engang! wow! hehe.... jaja... mange år siden det ja.... mange for meg iallefall...

Lenke til kommentar

Morsomt at denne gamle tråden våknet til live igjen. Har skjedd masse siden den startet da.

Cheers og McGyver har jo begynt igjen. UTROLIG fornøyd med det. I alle fall med Cheers. Ser alle episodene. Elsker det.

En ting som ikke har blitt nevnt her (merkelig nok) er "The Love Boat" :love: . For en fantastisk serie. Skulle solgt huset mitt for at den serien skulle begynt igjen.

Det sprøe er at omtrent for 1 eller 2 år siden, skrev jeg mail til tv2 og spurte om de ikke kunne sende mcg, loveboat og cheers igjen.

Har fått inn 2 av 3. Venter på kjærlighetsskipet hver dag! :w00t:

Lenke til kommentar
Savner en genial serie jeg, Nowhere Man fra 1995/6. Husker at TV2 sendte den ene sesongen en gang før, kunne vært herlig med et gjensyn.

Var det han som ikke helt visste hvem han var og hvor han var og sånn? Var noe aliens greier med også .. egentlig en serie laget på en uinteressant X-Files episode?

Nowhere Man <----- ???

Nei da stemmer jeg heller for Millenium, men det var TvNorge var det ikke?

Pgså at Tv2 banker igang X-Files fra sesong 1 og utover igjen!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Sitter på jobben nå, og kom i et inspirert øyeblikk på en westernserie som gikk på TV2 i kanalens barndoms dager:

The High Chaparral

Serien handler om Big John Cannon og hans sønn Billy Blue, som flytter til Arizona-ranchen The High Chaparral for å bygge et kvegimperium. Med seg har de Big Johns bror Buck, og da Billy Blues mor blir drept får de også naboen Don Montoya på laget i det Big John gifter seg med Don-ens datter Victoria. Hennes lystige bror Manolito følger med henne til High Chaparral som "anstand".

Tidenes beste westernserie!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...