bigbom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 The Pretender, B5 og konge serien Red Dwarf. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) GI JOE!!!!! eller hva med den franske serien som gikk i 87(?) om de som dro med romskip til jordens indre..romskipet prata....alt var på fransk men teksta...husker noen den?? Med de onde piratene som kjørte på robot haier.....eller er det bare jeg som har en liten flashback nå?? Endret 29. november 2003 av rivaldo Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Bergerac er en god gammal klassiker som burde sendes igjen! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg syns at TV norge skulle sende den serien om Steve Urcle elns som gikk på "happy hour" for lenge siden Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Eller en serie som gikk på NRK for en stund siden som het "er du mørkredd?" eller "erie indiana" elns jeg tror de gikk i 18.30 tiden etter barne TV på lørdager Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) NRK Red Dwarf Scali TV2 First Wave Skvadron 58 B5 Endret 8. desember 2003 av [MarL] Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) TV2 Sunset Beach - helt fra begynnelsen av. --- Også leter jeg etter noe som het "Vita løgner" (elns). Gikk vel i grunnen på en svensk kanal, noen som vet hvilken? Det går vel ikke nå? Endret 8. desember 2003 av zalo Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Gullars og MacGyver! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 TV2 Sunset Beach - helt fra begynnelsen av. UFF! Sunset Beach - makan til dritt skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kom på en til, faktisk: Quantum Leap, med Scott Bakula (Enterprise og Mr. & Mrs. Smith) og Dean Stockwell. Den handlet om John Becket som ble sendt rundt i tid og rom (rom = USA) for å fikse noe som egentlig hadde gått galt, ved å overta rollen for en som egentlig kunne gjort noe med det. Hvis vi så speilbildet hans, så så vi hvordan han så ut for andre, men ellers så han ut som seg selv (for oss). De av dere som har sett serien vet hva jeg snakker om, for alle andre så ser sikkert ikke dette så veldig imponerende ut Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) GI JOE!!!!! eller hva med den franske serien som gikk i 87(?) om de som dro med romskip til jordens indre..romskipet prata....alt var på fransk men teksta...husker noen den?? Med de onde piratene som kjørte på robot haier.....eller er det bare jeg som har en liten flashback nå?? Det er den serien jeg sikter til i tidligere inlegg her Alle jeg kjenner som er gamle nok husker den Den serien jeg aller mest kunne tenke meg å se igjen, er en fransk tegnefilm-serie som het "Shagma - reisen til jordens indre". Var kanonbra Edit: Psilocybe, God Bless him, sendte meg en gang en link til en side om denne serien. Endret 10. desember 2003 av Eriond Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 "Malstrøm", ubegripelig fryktingytende svensk serie med levende porseleens dukker i et gammelt hus på en forlatt øy *wæææ kunne også tenkt meg et gjensyn med "Buster" som noen nevnte tidligere, sleit LENGE med å finne kjenningsmelodien til den, fant den til slutt på Audiogalaxy. Nanna - Buster Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bergerac er en god gammal klassiker som burde sendes igjen! fullstendig enig! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 That 70's show, Sopranos, En annen 70 talls type aktige serie som gikk på tvnorge på søndager ifjor, Vent....fant den: Freaks and geeks. Det var konge serie. Eller så burde de sende sånne "cops" serier fra virkeligheten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 NRK serier: Quisling Månens datter og solens sønn( eller var det omvendt?) Pilen flyttebyrå Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 NRK burde sende Pompel og Pilt igjen! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Synes de burde sendt bl.a. Sopranos helt fra starten av igjen, gjerne litt tidligere på kvelden enn de gjør nå. Kunne sendt fra episode 1 tidligere på kvelden på f.eks mandag eller noe sånnt, også de nye på en annen dag. Skulle gjerne sett alt som er av Sopranos ja Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tv3 bør kjøpe inn A-Team, Airwolf og Knight Rider igjen! Jeg regner med at mange her på forumet har vokst opp med de tre seriene.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 TV Norge: alle Friends og på hjemme bane seriene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå