Gå til innhold

Hvilken serie burde norske tv kanaler sende igjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GI JOE!!!!!

eller hva med den franske serien som gikk i 87(?) om de som dro med romskip til jordens indre..romskipet prata....alt var på fransk men teksta...husker noen den??

Med de onde piratene som kjørte på robot haier.....eller er det bare jeg som har en liten flashback nå??

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar

Kom på en til, faktisk: Quantum Leap, med Scott Bakula (Enterprise og Mr. & Mrs. Smith) og Dean Stockwell. Den handlet om John Becket som ble sendt rundt i tid og rom (rom = USA) for å fikse noe som egentlig hadde gått galt, ved å overta rollen for en som egentlig kunne gjort noe med det. Hvis vi så speilbildet hans, så så vi hvordan han så ut for andre, men ellers så han ut som seg selv (for oss). De av dere som har sett serien vet hva jeg snakker om, for alle andre så ser sikkert ikke dette så veldig imponerende ut :p

Lenke til kommentar
GI JOE!!!!!

eller hva med den franske serien som gikk i 87(?) om de som dro med romskip til jordens indre..romskipet prata....alt var på fransk men teksta...husker noen den??

Med de onde piratene som kjørte på robot haier.....eller er det bare jeg som har en liten flashback nå??

Det er den serien jeg sikter til i tidligere inlegg her :love: Alle jeg kjenner som er gamle nok husker den :yes:

Den serien jeg aller mest kunne tenke meg å se igjen, er en fransk tegnefilm-serie som het "Shagma - reisen til jordens indre".

Var kanonbra

Edit: Psilocybe, God Bless him, sendte meg en gang en link til en side om denne serien.

Endret av Eriond
Lenke til kommentar

"Malstrøm", ubegripelig fryktingytende svensk serie med levende porseleens dukker i et gammelt hus på en forlatt øy :scared: *wæææ

kunne også tenkt meg et gjensyn med "Buster" som noen nevnte tidligere, sleit LENGE med å finne kjenningsmelodien til den, fant den til slutt på Audiogalaxy.

Nanna - Buster :w00t:

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Synes de burde sendt bl.a. Sopranos helt fra starten av igjen, gjerne litt tidligere på kvelden enn de gjør nå. Kunne sendt fra episode 1 tidligere på kvelden på f.eks mandag eller noe sånnt, også de nye på en annen dag.

Skulle gjerne sett alt som er av Sopranos ja :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...