Aggex Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nei Nei nei, den lille fjotten av ein franskmann som snuser i allt og på alle? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg kunne tenke meg å sett; M*A*S*H 4077 Sledge Hammer Scali +++ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Allo Allo. Savner å se på det på lørdagene. Har nå de to første sesongene på tv-rips men.. er lagd ni sesonger i alt Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Derreck - Auf die Reihe Hast du angst? Horst Tappert og Harry Klein gjorde ein kjempejobb Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 bonanza kunne de ha sendt! det eier Lenke til kommentar
farke Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Nei Nei nei, den lille fjotten av ein franskmann som snuser i allt og på alle? B-e-l-g-i-e-r ! Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Nei Nei nei, den lille fjotten av ein franskmann som snuser i allt og på alle? B-e-l-g-i-e-r ! Og du er en dårlig detektiv om du ikke snuser i alt og alle. Forøvrig er Columbo med Peter Falk bedre. Med den håpløse bilen. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Her er de seriene jeg håper norsk tv kan vise reprise av NRK2: That 70's show TV 3: OZ - livet bak murene TVNorge: The Pretender TV 2: Futurama Spliter pine gal (Stark Raving Mad) First Wave Star Trek: The Next Generation Titus Macgyver Endret 26. november 2003 av Myrsve Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Black adder! Buffy fra sesong 1 og utover! Now and again! Det er de jeg kommer på nå veffal Endret 24. november 2003 av Loomy Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 That 70's show!! Kongeserie! Sesong seks har netopp begynt i statene Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) TV2 -ALF Haha. -Sledge Hammer: "He was shot straight through the heart, like yours always are, Inspector." -Trophical Heat. Noen som husker den? Gikk en sommer på TV2. -Silke. Ok, sikkkert ganske skuff å se den nå, men var sånn halvbra når eg var fjortis. -Macgyver: Men sikkert skuff å se den nå. -X-Files De tre første sesongene. NRK -Twin Peaks Herregud NRK; man må være passe tett i hodet for å ikke forstå at denne serien ville blitt en suksess selv i dag, mer enn 10 år etter at den gikk på TV. -Lov og rett i LA. Igjenn NRK; ufattelig at det skal være så vanskelig. -Vi på Saltkråkan: For den varme og gode følelsen innvendig. -Hamilton -Bompibjørnene -Apollo(?) Var en serie som gikkk som handlet om romprogrammet i USA på 50 og 60-tallet. -Muppet Show Genialt. Det er så mye crap på TV nå at eg blir kvalm. På den annen side er jo mye som har vært sendt tidligere ganske dårlig også.. Og det er i grunnen litt irriterende når kanalene sender gamle repriser for ørtende gang. Når det i tillegg tar ett år fra en serie er på tv i USA eller England før kanalene får fingeren ut så må eg innrømme at eg stadig oftere heller laster ned fra nettet. Endret 24. november 2003 av Jattajatta Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Silke ja! Det hadde jeg ikke hatt noe imot i disse dager. Mr. & Mrs. Smith var også litt kul. Spørs om jeg syns den er så kul nå lenger da *teste ny rofl-smiley* Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Går ut u fra at NightRider og KIT er det samme, David hasselhoff og bilen hans... og seff HOTEL CÆSAR! men den sender dei alt... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ingen som har nevnt "Huset på prærien"? Ok, var bare en kødd fra min side, men men. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hva med "Vita løgner" elns, den var vel svensk? Husker ikke. Går den på noen kanaler for tiden? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg savner mest MacGyver, Pacific Blue også Bonanza om søndagene... Det var tider det Nå må man jo nesten laste de ned for å få sett noe, men slikt vill dere vell ikke ha noe av? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Likte "bot og bedring" før... Men spørs om det er noe for meg nå... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 "Watch out the beatles about!" elns het en britisk skjult kamera serie som gikk på TV før! (TV2?) Så allti det! gleda meg til neste episode etter å ha sett litt klipp fra neste! husker spessielt att det var textet med masse " #*¤ " osv da fol bannet osv. fuc'k ble "f#*k" foreks, det var alltid eit innslag i hver episode der de foreks bærte ut alle møblene hjemme oss noen, eller grav opp bakken deres. Da ble de alltid pissforbanna og bannet og steikte hele tiden! så kom han duden og tok av seg forkledningen og klarte opp alt Men den er sikkert helt ubrukelig i dag... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 "Watch out the beatles about!" elns het en britisk skjult kamera serie som gikk på TV før! (TV2?)Så allti det! gleda meg til neste episode etter å ha sett litt klipp fra neste! husker spessielt att det var textet med masse " #*¤ " osv da fol bannet osv. fuc'k ble "f#*k" foreks, det var alltid eit innslag i hver episode der de foreks bærte ut alle møblene hjemme oss noen, eller grav opp bakken deres. Da ble de alltid pissforbanna og bannet og steikte hele tiden! så kom han duden og tok av seg forkledningen og klarte opp alt Men den er sikkert helt ubrukelig i dag... Ååååhhhhh! det var jo så tragisk dårlig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 airwolf, a-team, StarTrek: TNG, turtles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå