Thlom Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Og den franske tegnefilmen om kroppen! Og Kroppen din/min/vår med Trond Viggo! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Og den franske tegnefilmen om kroppen! Og Kroppen din/min/vår med Trond Viggo! Den rewler :nice: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Den med han duden med det store skjegget? Og blod cellene som fighta mot sykdommer osv? Heh, den var helt rå husker jeg.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Den med han duden med det store skjegget? Og blod cellene som fighta mot sykdommer osv? Heh, den var helt rå husker jeg.. Den ja! Den om historien var også litt kul! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Olsen: "Scali" elns, det var genialt! det er han som spiller i den nye amerikaske politiserien "Shield", er ikke mye feit der pompa seg opp siden han var dektektiv! Den serien var faktisk litt artig. Familieserie liksom. Forøvrig er "the shield" antagligvis den heftigste politiserien som har gått på tv de siste årene! (</off-topic>). I begynnelsen er det litt uvant å se han hyggelige runde politimannen fra nrk bli badass korrupt snut i the shield, men etterhvert er det en fryktelig fet serie. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Happy Days Amen to that! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 OZ - livet bak murene TV3 skal sende sesong 4 over nyttår, men det er lenge å vente :grine: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Bonanza... Du sa det!! Bonanza er ufattelig bra! Musikken er også helt rå! Har den (midi versjon) som vekkerklokke på mobilen om morgenen... Ellers er jo Macgyver en fin ting. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ahh, fint...Trodde jeg var den eneste. *grin* Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ikke akkurat en serie, men skulle gjerne fått tatt opp Historien om Rarg (elns). Gikk på barne-TV for noe over 10-12 år sida tror jeg. På en måte litt Matrix-aktig filosofi, om en drømmeverden som ikke vil la personen som drømmer den våkne. Jeg må nok støtte masse her som f.eks. MacGyver, men er bare redd jeg ville blitt uhyre skuffa hadde jeg sett det igjen. Han var liksom helten. Noe jeg gjerne skulle sett om igjen var første episode av den tyske serien Cobra 11 som starta på TV3 i sommer en gang. Historien var som saksa ut av Speed, bortsett fra at i stedet for gal bombemann, hadde man full bilmekaniker. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ikke akkurat en serie, men skulle gjerne fått tatt opp Historien om Rarg (elns). Gikk på barne-TV for noe over 10-12 år sida tror jeg. På en måte litt Matrix-aktig filosofi, om en drømmeverden som ikke vil la personen som drømmer den våkne. Var det den serien om han gutten som lå i koma og drømte om en verden der det var ungdommer som rulet? Det var en slags "Mad Max"/"Waterworld" utseende på den verden om dere skjønner, skittent, alt var laget av søppel osv.... Den serien synnes ikke jeg var noe gøy... Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Den serien husker jeg også. Den gikk vel en gang i uka, og i flere uker gikk jeg rundt og gledet meg til den dagen i uka serien gikk (må ha vært lørdager). Det var liksom det som holdt meg gående. Jeg kunne ikke huske hva den het, men nå skal jeg sjekke opp "Historien om Rarg", og se hva jeg finner. Og ja, serien var post-apokalyptisk Endret 14. november 2003 av EJH Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Turtles Scali Hjartet i vesten Tintin Transformers Biker Mice From Mars Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 A-Team & Airwolf er jo gamle klassikere som man kan se flere ganger. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Historien om Rarg var en Tjekkisk tegnefilm såvidt jeg husker. Husker det dere snakker om - var ikke noen tilhenger av det jeg heller. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Vet ikkje om denne har vært på norsk tv før men, Dark Angel er bra serie. Går på svensk tv4 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Scali: Den mest geniale Detektimen noensinne på NrK. Evah! *mimre* Jah... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Så til min forskrekkelse noen nevne Pompel&Pilt. En liten glede er at den nye boka om Elendighetene ble slaktet i avisene. De franske (?) seriene med gubben med skjegget bør helt klart sendes i reprise. Også hadde det vært veldig artig om Derrick gikk en runde til. Western, ja.. Var det ikke en serie for mange år siden med en kar som het Pascinell eller noe. Foregikk i Canada tror jeg. Lenke til kommentar
farke Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Scali: Den mest geniale Detektimen noensinne på NrK. Evah! *mimre* Jah... Neinei, Scali er riktignok høyt oppe, men tidenes beste detektime er POIROT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå