Gå til innhold

Hvilken serie burde norske tv kanaler sende igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Olsen: "Scali" elns, det var genialt! det er han som spiller i den nye amerikaske politiserien "Shield", er ikke mye feit der :p pompa seg opp siden han var dektektiv!

Den serien var faktisk litt artig. Familieserie liksom.

 

Forøvrig er "the shield" antagligvis den heftigste politiserien som har gått på tv de siste årene! (</off-topic>). I begynnelsen er det litt uvant å se han hyggelige runde politimannen fra nrk bli badass korrupt snut i the shield, men etterhvert er det en fryktelig fet serie.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat en serie, men skulle gjerne fått tatt opp Historien om Rarg (elns). Gikk på barne-TV for noe over 10-12 år sida tror jeg. På en måte litt Matrix-aktig filosofi, om en drømmeverden som ikke vil la personen som drømmer den våkne.

 

Jeg må nok støtte masse her som f.eks. MacGyver, men er bare redd jeg ville blitt uhyre skuffa hadde jeg sett det igjen. Han var liksom helten. Noe jeg gjerne skulle sett om igjen var første episode av den tyske serien Cobra 11 som starta på TV3 i sommer en gang. Historien var som saksa ut av Speed, bortsett fra at i stedet for gal bombemann, hadde man full bilmekaniker.

Lenke til kommentar
Ikke akkurat en serie, men skulle gjerne fått tatt opp Historien om Rarg (elns). Gikk på barne-TV for noe over 10-12 år sida tror jeg. På en måte litt Matrix-aktig filosofi, om en drømmeverden som ikke vil la personen som drømmer den våkne.

Var det den serien om han gutten som lå i koma og drømte om en verden der det var ungdommer som rulet? Det var en slags "Mad Max"/"Waterworld" utseende på den verden om dere skjønner, skittent, alt var laget av søppel osv....

 

Den serien synnes ikke jeg var noe gøy...

Lenke til kommentar

Den serien husker jeg også. Den gikk vel en gang i uka, og i flere uker gikk jeg rundt og gledet meg til den dagen i uka serien gikk (må ha vært lørdager). Det var liksom det som holdt meg gående. Jeg kunne ikke huske hva den het, men nå skal jeg sjekke opp "Historien om Rarg", og se hva jeg finner.

 

Og ja, serien var post-apokalyptisk :mrgreen:

Endret av EJH
Lenke til kommentar

Så til min forskrekkelse noen nevne Pompel&Pilt. :wow:

En liten glede er at den nye boka om Elendighetene ble slaktet i avisene.

 

De franske (?) seriene med gubben med skjegget bør helt klart sendes i reprise.

Også hadde det vært veldig artig om Derrick gikk en runde til. :yes:

 

Western, ja..

Var det ikke en serie for mange år siden med en kar som het Pascinell eller noe.

Foregikk i Canada tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...