abcd423417984 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Norske tv-kanaler har uten tvil vist veldig mange tv serier gjennom årene som mange har et nærmest religiøst forhold til. Mange av disse forsvinner etterhvert fra skjermen, og folk flest glemmer dem. Hvilken serie ville DU likt å se tilbake på skjermen, og hvorfor? Husker blant annet enkelte levde for serier som: - turtles - macgyver - a-team - knightrider - airwolf - powerrangers (kunne aldri forstå meg på dette) Noen som husker denne våpengale fyren ved navn sledge hammer som sjarmerte oss i senk med tørre kommentarer og overdreven vold i serien med samme navn for noen år tilbake? Dette er mitt valg uten tvil Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 That 70's show! Jeg tror det gikk på nrk2, genial serie. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Sledge Hammer ja! Det var godserien sin det. "Trust me, I know what I'm doing!" Andre serier jeg mer enn gjerne hadde sett igjen er: - Cheers - Babylon 5 - Now and again (Finnes det en sesong 2 forresten?) - Earth 2 - Space: Above and Beyond - Mot i Brøstet (kødda) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Forviklingar kan alltids få lov til å gå i all evighet. Lenke til kommentar
farke Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Sier meg enig i at Sledge Hammer må tilbake på norske tv-skjermer ("I don't watch the news. I make it!"). Ellers har EJH en fin liste med - Cheers - Babylon 5 - Now and Again (ingen sesong 2 ifølge IMDB) - Earth 2 - Space: Above and Beyond Savner også Las Vegas 14 som gikk under U på NRK for 7-8 år siden. Egil Hegerberg m/fl. som slår seg løs i en crazykomisk science-fiction-serie. Hvem kan redde Jeff Candy? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Twin Peaks Den Fremmede (Nowhere Man) The Wonder Years (Mine Beste År?? het den det på norsk?) Buster (oo - oo - oOOo Butster .. denne danske serien som gikk for leenge siden.. Om han mini-tryllekunstner-wannabe'n som gulpa opp et egg) hehe.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Black adder(!) B5 tja.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 For å snakke på vegne av k-dog og cfd: Star Trek [navnet på en av de greiene] Vel, pompel & pilt var genialt da..! Og macgyver, futurama, sopranos(jada, det kommer), hømm, MYE annet jeg ikke kommer på i farta.. jeje) Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Noen som husker denne våpengale fyren ved navn sledge hammer som sjarmerte oss i senk med tørre kommentarer og overdreven vold i serien med samme navn for noen år tilbake? Dette er mitt valg uten tvil eit svakt minne som burde friskes opp igjenn! den serien var genial!!! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bundy / Married With Children! Mulig det fortsatt går en og annen episode midt på natta på TV3, men det burde kunne gå på et mer menneskelig tidspunkt... Digger den serien. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) For å snakke på vegne av k-dog og cfd: Star Trek [navnet på en av de greiene] Vel, pompel & pilt var genialt da..! Og macgyver, futurama, sopranos(jada, det kommer), hømm, MYE annet jeg ikke kommer på i farta.. jeje) (Angus) MacGyver er überdiggbarkingz0r! Begynn _helt_ på nytt igjen, fra episode EN! Futurama har begynt på igjen, med nye episoder (for norsk TV, that is) på TV2 hver hverdag kl. 15:35 *grin* Sopranos er det mest geniale som har gått på norsk TV hittil, tett etterfulgt av Six Feet Under *grin* Jah... Endret 12. november 2003 av tadcomp Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 MacGyver for ever! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 MacGyver ja, det er digg... Liker i grunn sjeldent denne typen serier, men denne likte jeg faktisk... Bonanza... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Kan ikke uttale meg om så mange gamle serier, men en serie TV2 IHVERTFALL burde beholde, det er "Rex, das über polizei Hund" De sender det ****** meg i beste sendetid, det er ihvertfall litt morsomt da... Endret 13. november 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kan ikke uttale meg om så mange gamle serier, men en serie TV2 IHVERTFALL burde beholde, det er "Rex, das über polizei Hund" De sender det ****** meg i beste sendetid, det er ihvertfall litt morsomt da... Takke meg til Derrick! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Men, hva heter den serien som NRK sendte som redags krim for noen år siden. Om han halvfeite jøde snuten og familien hans. Jeg husker introen var at tjukken skulle ha seg mat, plukker ei pakke salami ut av kjøleskapet og tar seg en god bunke, også ligger det en inngravert penn inni salamipakka. Han snur seg, og der står kona og smiler romantisk KONGESERIE! Men hva pokker heter den? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Olsen: "Scali" elns, det var genialt! det er han som spiller i den nye amerikaske politiserien "Shield", er ikke mye feit der pompa seg opp siden han var dektektiv! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Scali var det ja! überkult. Lurer på om den finnes på DVD. . . Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg ønsker meg "Hverdagsliv" tilbake jeg! *grin* Neida, bare tuller selvsagt. Den serien jeg aller mest kunne tenke meg å se igjen, er en fransk tegnefilm-serie som het "Shagma - reisen til jordens indre". Var kanonbra "Sledge Hammer" var jo også kul da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå