Ragnar Skj Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 En vanlig hverdag ved Smelthytta på Røros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Vakkert er det vel ikke, men så absolutt en historisk dokumentasjon som sender meg tilbake til Johan Falkbergets bøker som jeg leste mesteparten av på konduktørplassen på trikke i stille morgen- eller kveldsøkter. Hendte jeg var så oppslukt at jeg ikke merket at vi var på holdeplass så føreren åpna dørene fra førerplass og vekte meg på den måten. Passasjerer som så hva jeg leste lurte på hvordan jeg kunne sitte på trikken og lese så tungt stoff. Hvis du klarer å klone vekk den røde stripa i venstrekanten så ville det være en fordel for den trekker lett ufortjent oppmerksomhet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Vakkert er det vel ikke, men så absolutt en historisk dokumentasjon som sender meg tilbake til Johan Falkbergets bøker som jeg leste mesteparten av på konduktørplassen på trikke i stille morgen- eller kveldsøkter. Hendte jeg var så oppslukt at jeg ikke merket at vi var på holdeplass så føreren åpna dørene fra førerplass og vekte meg på den måten. Passasjerer som så hva jeg leste lurte på hvordan jeg kunne sitte på trikken og lese så tungt stoff. Hvis du klarer å klone vekk den røde stripa i venstrekanten så ville det være en fordel for den trekker lett ufortjent oppmerksomhet. Roar Ble klar over den røde stripa, men etter at bildet var lagt inn. Ut fra få kommentarer, deg unntatt, så er vel dette ikke noe mesterverk akkurat. I ellers travle Røros syntes jeg det var en slags ro over dette bildet. Dessuten var jeg bevisst med øyeblikket når bildet ble tatt der de to personene på slagghaugen og de to som spaserer i forgrunn er i en slags linje overfor hverandre. Men det vel detaljer som de fleste ikke legger merke til. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg