Fotoskrulla Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hulemannen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ser vel egentlig ut som det er fotografinnen som har blitt huleboer her. Tror jeg stopper på V1 der du kanskje kunne hatt litt mer oppe? Hvorvidt de flytende elementer til høyre i hølet kunne vært klonet bort overlater jeg til øynene som ser. Men siden dette er rett fra kamera så skal det kanskje ikke gjøres noe mer med? For presentasjonen ville jeg her ha valgt mørk grå framfor helsvart. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Ser vel egentlig ut som det er fotografinnen som har blitt huleboer her. Tror jeg stopper på V1 der du kanskje kunne hatt litt mer oppe? Hvorvidt de flytende elementer til høyre i hølet kunne vært klonet bort overlater jeg til øynene som ser. Men siden dette er rett fra kamera så skal det kanskje ikke gjøres noe mer med? For presentasjonen ville jeg her ha valgt mørk grå framfor helsvart. Roar Jeg valgte helsvart fordi jeg hadde for lite oppe.. Ikke så lett å finne et egnet sted å sette stativet inni ei slik hule, så det ble litt vanskelig å få plassert hele hølet inn på bildeflata rett og slett. Dessuten var det mørkt, så jeg så ikke så godt hva jeg holdt på med. Det er rett fra kamera fordi jeg ikke har tid til å se mer på det akkurat nå, men kanskje tar jeg det igjen senere, vi får se. Jeg har et bilde uten flytende element også.. Tusen takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Det ble et blikkfang. Stort pluss for personen du har fått med : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Det ble et blikkfang. Stort pluss for personen du har fått med : ) mvh Ibn Personen er min egen mann, min hengivne følgesvenn gjennom tykt og tynt i livet. Tanken var at vi skulle lage et romantisk bilde av oss to sammen, men det gikk skeis fordi skrulla hadde lagt igjen fjernutløseren i bilen..uggh! Tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Bilde gir mag helt annerledes følelse, jeg liker Vennlig hilsen Bahtiyar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Spennende å se ut gjennom slike huler. Et vakkert bilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Et spennende og flott bilde dette hvor komp, farger og skarphet er veldig bra. Fin med personen som gir liv til bildet. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Kreativt og flotte bilder , foretrekker nok v1 hvor huleåpningen ikke er beskåret i overkant . Og personen på bildet hører naturlig med i bildet. PS Det er en app i kameraet som kan fjernstyres fra mobiltelefonen med navn : smart fjernkontroll. Du må også ha en app i telefonen , den heter :Playmemories Mobile . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Personen i bildet gir det hele en skala som gjør det mye mer interessant enn det ellers ville vært. Bra resultat! :-) 1 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Åhh, du kom meg i forkjøpet Helene. Jeg bor jo rett ved Torghatten. Et genialt bilde som det er ingenting å utsette på. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Bilde gir mag helt annerledes følelse, jeg liker Vennlig hilsen Bahtiyar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Bahtiyar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Spennende å se ut gjennom slike huler. Et vakkert bilde. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Et spennende og flott bilde dette hvor komp, farger og skarphet er veldig bra. Fin med personen som gir liv til bildet. Mvh Torbjørn Hei Torbjørn! Tusen takk, jeg ble ikke helt fornøyd,det ble litt trangt i overkant på bildet, det irriterte meg, og kanskje var båten faktisk litt forstyrrende? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Kreativt og flotte bilder , foretrekker nok v1 hvor huleåpningen ikke er beskåret i overkant . Og personen på bildet hører naturlig med i bildet. PS Det er en app i kameraet som kan fjernstyres fra mobiltelefonen med navn : smart fjernkontroll. Du må også ha en app i telefonen , den heter :Playmemories Mobile . Mvh Alec Hei Alec! Og tusen takk for fine tips igjen! Jeg forstår ikke hva jeg skulle gjort uten deg! Jeg må bare innrømme at jeg har ikke synkronisert kamera og telefon enda... (føler meg så dum!) Tror det ikke er fullt så lett når man har iPhone og ikke en vanlig android. Kanskje jeg skal prøve dette senere i dag, tror jeg har litt tid for meg selv (til en forandring) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Personen i bildet gir det hele en skala som gjør det mye mer interessant enn det ellers ville vært. Bra resultat! :-) Tusen takk! Det er noe med det å tilføre et bilde "det lille ekstra" som gjør at det skiller seg litt fra mengden. Nå til dags er det jo alle som fotograferer i hytt og pine, så da er det ekstra viktig å være litt kreativ i sine motiver. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Åhh, du kom meg i forkjøpet Helene. Jeg bor jo rett ved Torghatten. Et genialt bilde som det er ingenting å utsette på. Torghatten og Skjonghelleren er jo to helt forskjellige motiver, så her er det bare å fyre løs! Neste sommer skal jeg nordover, gleder meg til å se blant annet Torghatten. PS.Har bestilt finevær! Tusen takk for finfin kommentar! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Åhh, du kom meg i forkjøpet Helene. Jeg bor jo rett ved Torghatten. Et genialt bilde som det er ingenting å utsette på. Torghatten og Skjonghelleren er jo to helt forskjellige motiver, så her er det bare å fyre løs! Neste sommer skal jeg nordover, gleder meg til å se blant annet Torghatten. PS.Har bestilt finevær! Tusen takk for finfin kommentar! Ikke dumt! Neste sommer blir nok en sommer med mye finvær her. Vi har brukt opp det dårlige været i år... 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Åhh, du kom meg i forkjøpet Helene. Jeg bor jo rett ved Torghatten. Et genialt bilde som det er ingenting å utsette på. Torghatten og Skjonghelleren er jo to helt forskjellige motiver, så her er det bare å fyre løs! Neste sommer skal jeg nordover, gleder meg til å se blant annet Torghatten. PS.Har bestilt finevær! Tusen takk for finfin kommentar! Ikke dumt! Neste sommer blir nok en sommer med mye finvær her. Vi har brukt opp det dårlige været i år... Fineværet har jeg bestilt for lenge siden, så det regner jeg med ordner seg. ... Jeg er ikke helt sikker på behandlingstida på sånt nå for tiden, men føler jeg er ute i god tid;) Da er det vel deg jeg skal be om reise/turtips da? Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Åhh, du kom meg i forkjøpet Helene. Jeg bor jo rett ved Torghatten. Et genialt bilde som det er ingenting å utsette på. Torghatten og Skjonghelleren er jo to helt forskjellige motiver, så her er det bare å fyre løs! Neste sommer skal jeg nordover, gleder meg til å se blant annet Torghatten. PS.Har bestilt finevær! Tusen takk for finfin kommentar! Ikke dumt! Neste sommer blir nok en sommer med mye finvær her. Vi har brukt opp det dårlige været i år... Fineværet har jeg bestilt for lenge siden, så det regner jeg med ordner seg. ... Jeg er ikke helt sikker på behandlingstida på sånt nå for tiden, men føler jeg er ute i god tid;) Da er det vel deg jeg skal be om reise/turtips da? Hehe, ja, et år burde holde! Jeg anbefaler å enten leie kano/kajak eller ta hurtigruten fra Brønnøysund til Rørvik t/r. Båten går fra Brønnøysund 17 og man kan da ta nordgående fra Rørvik og være tilbake i Brønnøysund ca 00:30 samme "kveld". Hurtigruten tar også en ekstra runde ved Torghatten og du får ganske gode fotomuligheter derfra. Men jeg anbefaler selvsagt kajak. Det er en heeelt annen opplevelse . Skal du ha fin oversikt over Leka, Torghatten, Brønnøysund og Vega (du kan også skimte De Syv Søstre m.m under gode forhold) anbefales merkede fjelltrimturer her. Kart finnes på nettet. De er omtrent 600 moh, og skulle jeg velge ett for deg ville jeg valgt Kråkneshesten. Håper dere også har planlagt å besøke Vega. Helt spesielt... Noe annet er når man drar hit. I fellesferien er det ganske mange turister her. Hvis du liker festivaler er det jo festival her i Juli, men da er det i allefall mye folk her Jaja, vi ramlet heeeelt av temaet her men =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg