moby_duck Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Har nylig flyttet til Trondheim og trenger billig men bra frisør for fattig student. Er litt sær på hår, så vil ikke ha en superbillig lærling, men vil ikke betale enorme summer heller. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Fins jo mye rart. Her f.eks. http://www.studenttorget.no/studentrabatter/tilbud/trondheim/i.d-frisor Ellers er det et par innvandrersjapper i sentrum, de ligger rundt 200. Billigst blir nok egen maskin. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Det er en vietnamesisk dame som har en frisør-forretning bak Byhaven. Ved en inngate er det også en eldre iransk dame som klipper hår. Disse koster vel 200 kroner hver. Hvis du derimot foretrekker at unge mennesker klipper deg, kan du dra til Ara frisør, som ligger ved Burger King som ligger ved Nova kino. Koster 200-250 kroner her også. Det er de billigste frisørsalongene nede i byen tror jeg. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Klippet meg ofte hos en kar som driver frisør i Eidsvolls Gate 19 (ca adresse)https://www.google.no/maps/@63.422253,10.4121431,3a,75y,323.2h,79.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1syHVh9ClBddaqdbF_QUkH5A!2e0!7i13312!8i6656 Meget fornøyd hver gang, kostet 250kr, drop in. (er dog over et år siden jeg var der sist). Kjente jeg begynte å savne byen når jeg ser på kartet... Kos deg masse i Trondheim, fantastisk by. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Når du får stipend og vil ha det beste så foreslår jeg Kenneth Solbakken hos Blow frisør i Nordre. Han er norges mestvinnende frisør og jeg har opplevd at andre frisører ikke vil klippe meg når jeg sier at jeg har vært hos han tidligere. (og da var jeg utenbys). Koster 550 med studentpris så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Frisør Jakobsen er ganske billig for studenter, 250 eller 350 synes jeg å huske. Ligger atmed solsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå