deleted Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Overgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Pent! Liker kontrastene i farge og tekstur. Skyggen er en fin detalj, men noe av det jeg liker best med dette bildet er hvordan du får frem en balansert komposisjon. P.S Anbefaler å sette bakgrunnsfargen til grå slik at det blir lettere å se kanten på bildet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Helt enig med Mikael her. Et knallgodt eksempel på at elementene i seg selv ikke trenger være så allverdens, Men en stor forskjell trer frem ved en god administrasjon av enkelhetene sammen med lyset. mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Fint utsnitt og komp, men ville valgt en mellomgrå bakgrunn for presentasjonen da venstresiden lett gror sammen med den hvite bakgrunnen. Nå ser jeg plutselig at Mikael sier det samme så da er kanskje forslaget riktig? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Godt sett! Tror du har godt blikk for sånt. Bildet har en perfekt balanse, dette er du god på! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Enkel, men spennende komposisjon som gi et godt resultat. Med vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Nydelig komposisjon i s/hv , med flotte linjer i skyggene og fin kontrast mellom den grove murpussen og den blanke takrennen. Mvh Alec Lenke til kommentar
deleted Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Takk for det folkens! Ser godt hva dere mener med at bakgrunn og bilde flyter sammen. Jeg pleier å holde meg til sort eller hvit bakgrunn, men her er det bedre med grå kan jeg se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg