Gå til innhold

Reisebrev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Effektfull bildebehandling, uten at detaljer eller vesentlig informasjon går tapt.

Ble en egen stemning av dette, Gro.

Vanligvis beskjærer man så store tomme flater, men her er det viktig for det åpne lyse uttrykket.

Fikk reiselyst..

Takk for utfyllende tilbakemelding, Trond Olav! Det er veldig verdifullt for meg å høre HVA det er som funker!

Lenke til kommentar

Javisst skal det være lov å leke - bare se på galskapen min.

Kompen sitter den selv om jeg tenker mer luft til venstre enn til høyre her for at flyet skal være på vei inn i bildet.

Jeg tar muligens feil når jeg ved første blikk antar at det ikke er gjort så veldig mye med dette bortsett fra underlaget og damen med kuffelufferten.

Men så slår det meg at det er kanskje bare på Lanzarote hvor rullebanen ligger så nær sjøen hva større flyplasser gjelder for i Nord Norge lander jo flyene på nesten hva som helst. men kan ikke ta imot så store maskiner.

Fint resultat så fortsett å leke.

Det er nok en fordel å sitte med flere kameraer - rett og slett beholde det gamle når nytt kjøpes. Jeg har tre kameraer i bruk pluss ett i reserve.

Roar

Lenke til kommentar

Javisst skal det være lov å leke - bare se på galskapen min.

Kompen sitter den selv om jeg tenker mer luft til venstre enn til høyre her for at flyet skal være på vei inn i bildet.

Jeg tar muligens feil når jeg ved første blikk antar at det ikke er gjort så veldig mye med dette bortsett fra underlaget og damen med kuffelufferten.

Men så slår det meg at det er kanskje bare på Lanzarote hvor rullebanen ligger så nær sjøen hva større flyplasser gjelder for i Nord Norge lander jo flyene på nesten hva som helst. men kan ikke ta imot så store maskiner.

Fint resultat så fortsett å leke.

Det er nok en fordel å sitte med flere kameraer - rett og slett beholde det gamle når nytt kjøpes. Jeg har tre kameraer i bruk pluss ett i reserve.

Roar

Hehe.. Nei det er nok ikke mange flyplasser det er så god plass på som denne, da det er max tre-fire fly der av gangen. (Sibiu, Romania) Mange passasjerer var det heller ikke ;-) Horisonten fikk en kledelig tordensky på knallblå himmel, så det ble en naturlig vignett der. Lite jobb sånn sett ;-)

Du har nok rett i luftfordelingen, men la turbinen i krysningen, siden den i utgangspunktet var så dominerende.. Prøver en V2 ;-)

Lenke til kommentar

Dette ble jo knallstilig Gro! Virkelig morosamt!

Og helt enig med deg at vi skal ha det litt gøy med bildene innimellom...ikke bli altfor seriøse. ;)

Effekten ble stilig og jeg likte godt linjene i rullebanen, de skapte god dybde i bildet.

Jeg likte dette godt! Du får et hjerte av meg her! :)

1000 Takk for det, Helene!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...