colombo230 Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Så du bare dro ut begge viftene som var i PSU'en din, slik at det nå ikker er noen vifter i den? Det tror ikke jeg at jeg tør. Vurderer nå å bare sette PC'en inni et skap eller noe. Bruker ikke CD-brenneren/DVD-spilleren min så mye uansett. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jo mindre vifter og høyere RPM -> mer irriterende støy -> CHPIset og GPU Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 henger harddisken din immi kabinettet? slettes ikke dumt hvis det bråker mindre Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Så du bare dro ut begge viftene som var i PSU'en din, slik at det nå ikker er noen vifter i den? Det tror ikke jeg at jeg tør. Vurderer nå å bare sette PC'en inni et skap eller noe. Bruker ikke CD-brenneren/DVD-spilleren min så mye uansett. Nei det ville ikke eg heller gjort, da får du ikke rett luftgjennom strømning. Ta av begge dørene som fondus hadde gjort er heller ikke bra. Menmen han om det. Setter du pc'en din i et skap er heller ikke bra, men om du gjør det må du ikke glemme å ha god luft gjennom strømning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå