Gå til innhold

SSX3

Stoller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva off-piste er men spillet er GENIALT!

Har begynt å bli skikkelig frustrert på det i det siste pga vansklighetsgraden, men det er nok fordi det er mitt første snowboardspill og jeg kjøpte min første konsoll for bare en måneds tid siden.

Men grafikken, gameplayet, musikken.. Alt er Genialt! Anbefaler det på det sterkeste :)

Lenke til kommentar

Jeppers. Du har i alle banene klare løyper, altså at du altis ser hvor veien går (Med mindre de har lagt det opp slik at du ikke ser det med en gang, for å skape litt frustrasjon og spenning etc :) ), men du kan vel nesten *alltid* hoppe andre veier. Kjøre rundt dette, hoppe over det, gjennom, utenfor og hele pakka.

Kjører du den Peak-greia på PEak2 som jeg forøverig akkurat ble ferdig med i dag, så er det helt villt... Du har vel en 3-4 forskjellige veier du kan ta til tider og eneste faste grensen er at det går forover. RASKT. Som nevnt har jeg ikke prøvd akkurat mange andre snowboardspill, men jeg vil allikevel tro at dette er meget fritt.

Lenke til kommentar

Like greit å få det ut: SSX 3 du ha!!!

Det er rett og slett fantastisk bra. Har spillt en del SSX og har også SSX Tricky liggende i hylla. Det første som slår deg etter å ha spillt Tricky er at det er mye vanskeligere. Über-triksa sitter ikke like løst - du må jobbe for de og motstanderne er vanskeligere. At de har flyttet hele spillet til ett fjell er jo også bare genialt, banene er rett og slett utrolige.

Det eneste som skuffet meg var at knockdown var borte - trodde jeg, de hadde jo bare mappa om knappene. Så det eneste negative jeg fant viste seg å ikke være tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...