Gå til innhold

OPS-assistent, Huseby, HMKG, Kp5.

asgeir23

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg er nå straks ferdig med rekrutten på Terningmoen og neste fredag skal jeg overføres til Huseby. Stillingen jeg fikk var som OPS-assistent, og jeg har noen spørsmål om stillingen til de som har jobbet som det på Huseby, eller som kjenner godt til stillingen. 

Hvordan er en typisk arbeidsdag som-OPS assistent? 
Jobber man i turnus? Har du en annen permordning enn de andre i garden?
Er det mye felt og "grønn" tjeneste? Er det generelt en slapp og grei stilling, eller er det mye stress og kjør? Generelt litt info om stillingen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvor utfyllende svar du får da OPS-en på Huseby er veldig hysj-hysj basert. Var vanlig vaktgardist selv, men var innom OPS-en noen ganger. Jeg fikk inntrykk av at de jobba turnus, slipper vakt og KP5 hadde generelt lite grønn tjeneste. Nå har det jo skjedd litt de siste åra så kan hende det har forandra seg.

Det er mange forskjellige ass stillinger i garden. Noen er dritkjedelig kjøttfyll, noen er spennende nok og noen få er en grei opplevelse. Hvis du tenker over hvor mye du har gitt av innsats og hvor godt befalet har likt deg så får du en grei pekepinn på hva du blir sendt til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...