sophia12 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 har noen sett H bokstav i et mikroskop før? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Hvorfor lage to tråder med samme rare spørsmål? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1682096&do=findComment&comment=22735323 Lenke til kommentar
sophia12 Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Hvorfor lage to tråder med samme rare spørsmål? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1682096&do=findComment&comment=22735323 fordi eg trenger svar Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Det har ingenting med saken å gjøre. Det er ganske teit gjort å spamme forumet med tråder som har det samme spørsmålet bare fordi du trenger svar. Alle som spør om ting her trenger svar, men de lager ikke fler tråder for å "sikre seg". Mener du Hydrogen eller bokstaven H. Jeg kan bare skrive en H på et ark og døtte det under mikroskopet. Vennligst spesifiser spørsmålet ditt litt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-384684 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Det har ingenting med saken å gjøre. Det er ganske teit gjort å spamme forumet med tråder som har det samme spørsmålet bare fordi du trenger svar. Alle som spør om ting her trenger svar, men de lager ikke fler tråder for å "sikre seg". Mener du Hydrogen eller bokstaven H. Jeg kan bare skrive en H på et ark og døtte det under mikroskopet. Vennligst spesifiser spørsmålet ditt litt hun skrev jo at det var bokstaven H? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Da er svaret ja fra min side, men jeg husker ikke om jeg så en "h" eller en "H", kanskje begge. Vet ikke om det har noe å si for TS Lenke til kommentar
Gjest Bruker-384684 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 har også sett:) ganske kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå