Torbjørn Milje Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Furutre i morgentåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Minner om "fyrstikktreet", som er avbildet på Nittedal fyrstikker, og som en eller annen vandal hadde kappet ned nylig. Flott bilde! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Spesielt og sjåverdig bilete: Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Hei Roar og Magnar. Tusen takk for de fine kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Gjennomført stil, et kvalifisert godt bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Nydelige nyanser i dette bildet! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg ser navnebror som første taler er inne på noe her. Jeg kan bomme når jeg tipper ørlite sepiatoning. Uansett så gir akkurat det lyset og fargetonen det lille ekstra til bildet. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Et nydelig tre! (jeg er jo, som du kanskje har fått med deg, veldig glad i trær) Trodde først du kanskje hadde rota med noe sepiagreier, men tror egentlig det er bare tåke og sol som lager denne gløden. Vakkert ble det! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Hei alle sammen. Tusen takk til dere alle for de hyggelige og fine kommentarene til dette bildet. Det er nok som Helene sier, det er solen som begynner å trenge gjennom tåken så her er det ikke brukt sepia i det hele tatt. Har lagt til noe kontrast/lys og skarpet bildet opp ja så har jeg lagt på litt farge. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg