Turbo-Lars Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) (Jeg er forholdsvis nybegynner op dette..)Har lest på forumet flere steder at XP 3000 lett burde kunne settes til FSB200 ,multiplayer 11. Får den ikke til å boote med denne settingen, har også forsøkt V-Core 1.9v _______________ Dette skjer: Går greit gjennom bios, viser XP3200, FSB200, Minne kjører på 400MHz Starter windows loadscreen, krasjer alltid idet windows XP skal switche fra bootbilde til fullres windows, dvs kommer aldri så langt at jeg får gjort noe i windows _________________________ Merker også at maskinen ikke klarer aktivere USB vettugt når j overklokker. Har USB tastatur, og for å komme in i bios med fsb200 aktivt, må j koble på ps2 tastatur. Med lavere FSB, f.eks 180 funker usb tastatur inn i bios.. (har jeg forstått rett hvis jeg tror dualminne konfig pånForce2 medfører at minne kjører på 333 uavhengig av fsb - inntill fsb settes til 400, da går oxå minne til 400? ser også ut til at dette stemmer ihht. info i biosoppstart) Jeg har følgende konfig: Athlon XP 3000 Gainward Gf 4600 Corsair 3700 DDR400 twinpair 2x512 Epox 8RDA3+ (nForce2) CPU: 45 grader System 32 grader Endret 11. november 2003 av Turbo-Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå