Gå til innhold

Bowers & Wilkins P5 på salg hos Hi-Fi klubben

learntofly

Anbefalte innlegg

Bowers & Wilkins P5 selges for kr 1.624,- denne helgen. Har vurdert å bytte ut mitt noe slitne headset, og prismessig er dette i øvre del av hva jeg tenkte meg. Er det et godt kjøp, eller er det andre jeg bør se på. Tilbudet gjelder kun nå i helgen...

Kommer primært å være til hjemmebruk og med mobil/nettbrett som kilde. Noen som har noen tanker her?

https://www.hifiklubben.no/hodetelefoner/bowers--wilkins-p5--hodetelefon/

Endret av learntofly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den var svært langt unna et bra kjøp til vanlig pris. Om den er det til tilbudsprisen nå avhenger av hvilken lyd du liker. Sist jeg hørte den var den for mye mot lys i klangen, for tam i bassen og generelt kjedelig. F.eks. Momentum til Sennheiser er atskillig mer spennende på alle områdene, uten å miste detaljer.

Lenke til kommentar

Den var svært langt unna et bra kjøp til vanlig pris. Om den er det til tilbudsprisen nå avhenger av hvilken lyd du liker. Sist jeg hørte den var den for mye mot lys i klangen, for tam i bassen og generelt kjedelig. F.eks. Momentum til Sennheiser er atskillig mer spennende på alle områdene, uten å miste detaljer.

Merkelig... de fleste omtaler/tester sier P5 har for lite diskant med "normal" plassering på øret. Dette blir bedre med "riktig" plassering på øret. Ved å skyve hodetelefonen bakover på øret, får man mer diskant.

http://www.innerfidelity.com/content/bowers-wilkins-p5-portable-headphoneheadset-page-2#aB5YdBOJBWfKo9Kt.97

Kanskje du plasserte P5 litt for langt bak på øret?

Med riktig plassering er lyden bedre enn det jeg kan huske hos Sennheiser Momentum On Ear.

SMOE hadde en svært dominerende bass som virket "frakoblet" resten av frekvensområdet.

Momentum (Around Ear) er mye bedre enn både B&W P5 og SMOE.

Endret av bar1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...