AfterGlow Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 «Predator 8» skal gi deg en skikkelig spillopplevelse.Acer lanserer stilig nettbrett for spillere Lenke til kommentar
ToreBjerkholt Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 En slik som denne, med god dockingsløsning, dedikert GPU (så godt som det lar seg gjøre uten vifter) og Windows 10 hadde vært veldig interessant! Gaming på Android er vel helst litt mer casual? Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Kommer denne med Windows eller Android? 1 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Kommer denne med Windows eller Android? Android. Jeg savnet også info om det.. Er ikke nevnt i det hele tatt i artikkelen.. Lenke til kommentar
Kemono Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Den reklame videoen ble for drøy synest jeg. Kan nesten brukes som et prim eksempel på å prøve å cashe inn på noe some er hipt og trendy. Virtual surround, egentlig bare 2 stereo høytalere ved siden av hverandre. NTSC som er kjent for å være dårligst alternativ til farge. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Den reklame videoen ble for drøy synest jeg. Kan nesten brukes som et prim eksempel på å prøve å cashe inn på noe some er hipt og trendy. Virtual surround, egentlig bare 2 stereo høytalere ved siden av hverandre. NTSC som er kjent for å være dårligst alternativ til farge. Hva er alternativene? Svevende høyttalere som kommer ut av tableten og går bak deg? AtW Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Stilig? Synes det ser grusomt ut. Hadde kanskje vært "stilig" når jeg var 12 år da. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 NTSC som er kjent for å være dårligst alternativ til farge.Det er snakk om det teoretiske fargerommet som NTSC-standarden skal kunne vise, det er ikke snakk om fargene du får fra at NTSC-signal som vi vet er veldig ustabilit og har fått kallenavnet "Never The Same Color". De fleste billigpaneler (inkl. billige IPS-paneler) har såkalt "standardgamut" ~72% NTSC, mens gode grafikerpaneler er rundt ~100% NTSC. Lenke til kommentar
Nornamor Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Med en intel Atom prosessor er det ikke mye "gaming" Ren melkeku.. skammelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg