trekkoppfugl Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Hei. Jeg har et problem med installering/opddatering til Windows 10. Jeg har en HP EliteBook 8460p med Windows 7 (64-bit). Jeg får ikke installert WIndows 10 pga. et program kalt HP ProtectTools Security Manager. Det står at jeg må avinstallere programmet før jeg kan installere Windows 10. Problemet er at jeg ikke får avinstallert programmet. Får bare beskjed om i Installation Wizard at "this software is not supported on this system". Har googlet, men finner ingen løsning som fungerer. Har prøvd å laste ned drivere fra HP, men det fungerer heller ikke. Er det noen som har samme problemet, og/eller vet hva jeg kan gjøre? Endret 3. september 2015 av trekkoppfugl Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Du kan prøve Revo Uninstaller. Men vær forsiktig da den kan fjerne i overkant mye innimellom. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Operating-Systems-and-Software/Removal-Uninstall-HP-ProtectTools-Security-Manager/td-p/4561374 Last ned programmet på nytt. Kjør. Velg remove. 1 Lenke til kommentar
trekkoppfugl Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Der fikk jeg endelig fjernet det. Tusen takk! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Supert . Men hvis andre får prpblemet så bør du merke riktig svar med "beste svar" så de vet hva som er riktig Lenke til kommentar
trekkoppfugl Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Oj, har ikke lagt merke til den knappen før. Done! Endret 3. september 2015 av trekkoppfugl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå