Arodem Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Men de tidlige tilbakemeldingene lover godt.Ooops! Noen slapp PC-fiksen til Batman: Arkham Knights litt for tidlig Lenke til kommentar
Swompie Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Liker ikke å være en Errorist men Warber Bros var litt for morro xD 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Litt kjip sak i det heile dette her, men kjekt å sjå at spelet faktisk fungere okay nå då. Lenke til kommentar
Mightyers Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Dette blir kjøpt når det er på billigsalg til vinteren! Alt for mange andre stor spill som MGS og Mad Max ute nå til å bry seg om ett Batman spill. Til høsten kommer også Fallout 4 og Star Wars: Battlefront, så vi har nok av andre titler å velge mellom! 1 Lenke til kommentar
eivl Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Snart kan jeg prøve dette. Fikk en ekstra batman key fra NVIDIA når jeg kjøpte nytt skjermkort, kanskje nå er det mulig å få kvittet seg med den Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Nøkkelen fra nvidia kan du bruke selv om spillet ikke kan kjøpes på steam, på endel pcer fungerer spillet bra så det er bare å spille det nå hvis du har maskinvare som det kjører fint på. Jeg har fullført spillet med nvidia nøkkelen jeg fikk. Lenke til kommentar
Derek Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Litt for seint, spør du meg. Hadde spillet blitt fikset tidligere med patcher ville det da vært bra, men siden man måtte vente over 2 mnd for å få spillet reparert, så er det, etter min mening. litt for drøyt. Spillet burdte ikke bli sluppet ut i den tilstanden den ble lansert. Nå har det kommet flere interessante nye spill, bla Mad Max og Metal Gear Solid V, at jeg personlig har mistet interessen for flaggermusmannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå