Ovidia2 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Like an angel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Flott bilde. Litt "drømmeaktig". :-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Flott mykhet over dette uttrykket. Tror jeg ville tatt noen grep mht.til de noe dominerende stråene til høyre. Opplever at de får en for fremtredende plass her. Ellers flott. mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Her tenkte jeg snøhvit uten dvergene eller kanskje en eller annen eventyrfigur. Elvis sang jo: You walk like an angel. You talk like an angel, but........ Supert foto for et motemagasin kanskje. Men er det ikke litt respektløst å legge en så flott kjole ned i søla selv om den bare er beregnet som en rekvisitt? Roar Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Enig med Roar - Drømmeaktig....og veldig flott Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Et meget flott bilde hvor de forgående har sagt det som er å si om dette bildet. Her er det bare å gi hjerter med en gang Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Flott uttrykk/positur på modellen og fin etterbehandling som gir et eventyraktig uttrykk. Det ser egentlig mest ut som en prinsesse for min del, trass i tittelen. Mangler bare en kysseklar frosk i venstre hjørne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg