krizkriz Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Eller er disse like, men bare fra forskjellige produsenter? Hvis det er no forksjell, hva er det i så fall? Høyere klokket, bedre kjøling, dyrere RAM... Hadde kanskje tenkt til å gå til anskaffelse av et av disse kortene en gang i framtiden, men blir så forvirret når det dukker opp flere ATI kort... En ting er sikkert og vist, det blir Radeon uansett i så fall...! Så ikke kom med diskusjoner om hva som er best av nVidia og ATI!! Takker for vettuge svar Lenke til kommentar
genesis Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 det er samme brikken, men flere andre ting som er annerledes, dyrere RAM... og bedre ram har jeg hørt (Powercolor sine kan ikke klokkes like mye) det er nok ikke noe som senker ytelsen (de viktigste delene er jo utenom gpu, ram), dersom man ikke skal overklokke Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har lest av folk som har lest andre som har sagt at viften kan være dårlig. Bortsett fra det så har det bare vært skryt av den her på forumet. Jeg skal iallefall gå for PowerColor når jeg sender inn kortet mitt til vraking den 15. (Må vente på peng :/) Super ytelse til en super pris Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 PowerColor er ihvertfall IKKE dårlig på overklokking, noe genesis antyder. Vifta på de to kortene er den samme, og den suger, og ikke bare luft. Mange som har fått problemer med den som meg, at den har stoppa. Men ellers yter de to kortene veldig bra og det er vel pris som avgjør... Sendte inn mitt kort (sig) til retur, og får samme tilbake. Kjøper Zalman heatpipe og vifte til. Knallers! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Synes Sapphire er best. Personelig mening. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Synes Sapphire er best. Personelig mening. Heh. Litt morsomt. Du mener sapphire er best. Har du testet begge? Har du noen begrunnelse i det hele tatt for hvorfor? Og hvorfor bruker du da selv Mao View? Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Synes Sapphire er best. Personelig mening. Heh. Litt morsomt. Du mener sapphire er best. Har du testet begge? Har du noen begrunnelse i det hele tatt for hvorfor? Og hvorfor bruker du da selv Mao View? Enig. Hjelper ikke stort med slike uttalelser. Greit nok at ikke alt trenger linker osv., men en begrunnelse for meningene sine bør være minimum Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Sapphire er et marginalt bedre merke med gjennomgående marginalt bedre kvalitet. Men Powercolor vinner av default pga. prisen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Synes Sapphire er best. Personelig mening. Heh. Litt morsomt. Du mener sapphire er best. Har du testet begge? Har du noen begrunnelse i det hele tatt for hvorfor? Og hvorfor bruker du da selv Mao View? Ja, jeg har testa begge. Vifta til Powercolor kortet røyk, og Sapphire kortet funker ennå. Og jeg bruker Mao View fordi jeg fikk kortet til innkjøpspris og det var det de hadde på lager der og da. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ja, jeg har testa begge. Vifta til Powercolor kortet røyk, og Sapphire kortet funker ennå. Og jeg bruker Mao View fordi jeg fikk kortet til innkjøpspris og det var det de hadde på lager der og da. Takker. Det er ikke mer enn det vi ber om Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 bare for å si en ting ang det at Sapphire er "best". PC har eksistert lenger i Europa og er en større og mer stabil produsent enn sapphire. disse 2 kortene blir forresten bygget på samme fabrikk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå