Gå til innhold

Huawei har endelig lansert sin stilfulle smartklokke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orginale Moto 360 kunne lett hatt 2X batteritid. De gikk for en eldgammel TI SoC (Nexus 4 måtte jo stoppe med updates fra google fordi den brukte TI som sluttet å produsere SoCer for mobiler)

Teller slike ting som dette virkelig ingenting i forhold til utseende for deg audun?

Lenke til kommentar

Orginale Moto 360 kunne lett hatt 2X batteritid. De gikk for en eldgammel TI SoC (Nexus 4 måtte jo stoppe med updates fra google fordi den brukte TI som sluttet å produsere SoCer for mobiler)

Teller slike ting som dette virkelig ingenting i forhold til utseende for deg audun?

Joda. Men ser den ikke bra ut er det uansett uaktuelt å ta den på, så da kan den ha et år batterilevetid og alle verdens fete funksjoner uten at det har noe å si.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Etter den store tuklefasen i starten er mine bruksområder å se hva klokka er, værmelding, svare på sms/hangout/facebook med korte beskjeder (ok, ja, nei, etc), tracke skritt/bevegelse, få informasjon om relevante holdeplasser til kollektiv, styre musikk, krysse av ting fra handleliste i butikken, stemme gitaren.

Jeg har hatt Pebble siden sommeren 2013, og Moto 360 siden juni i år :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk min Huawei Watch for noen dager siden. 

Jeg var fornøyd med min LG G Watch R, og regnet med at den nye klokka i alle fall ikke var dårligere. Utseendet til Huawei-klokkaer uansett meget bra, og så var spørsmålet om klokka ellers svarte til forventningene.

Svaret er enkelt: Den har definitivt innfridd :) :) Er meget fornøyd med utseende, byggekvalitet, software og batteritid. Den holder minst like godt som LG-klokka. Den er oppladet når jeg går på jobb rundt 07.30, og den holder galant ut dagen. Det er i alle fall 50% igjen på batteriet. Jeg har satt den opp til å ha displayet på hele tiden, men den viser ikke all informasjonen og fargene. Det har jeg deaktivert, så jeg må trykke på skjermen for å aktivere det (5 sekunder). Har brukt/testet den med LG Google Nexus 5x og Samsung Galaxy S6 Edge+.

Dessuten er det med mange flere klokkebakgrunner, og i tillegg kan man selvsagt anskaffe flere fra Google-butikken. De medfølgende klokkebakgrunnene er varierte, og noen av dem er meget stilige.

Kjøpte min fra Proshop, som holder til i Bø i Telemark. De var tidlig ute med å tilby klokka her i Norge, og de holdt leveransedatoen meget godt. Forsendelsen gikk veldig greit. Den ble sendt fra et lager i utlandet. Bestilte klokka 30.11, og den skulle i beste fall kunne sendes 3.12. Den ble sendt 4.12 og kunne hentes på Posten 7.12. Det er absolutt godkjent.

Dermed kan jeg glede meg over julepresangen fra meg til meg :) :) 

Legger ved et par bilder av klokka, med bakgrunnen 'Casual', som må kjøpes via Android Wear.

post-53963-0-87052500-1449959730_thumb.jpg

post-53963-0-71334200-1449959732_thumb.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...