tommyb Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Levetiden, det kan jo bli interessant. Hvordan går det med førstegenerasjonsklokkene? Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Nå begynner det å likne på noe. Umulig å vurdere en klokke før man har sett den i virkeligheten, men dette ser ut til å være den første Android Wear-klokka man kan gå med uten å se ut som en dork. Moto 360 er vel innenfor? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Moto 360 er vel innenfor? Jeg synes ikke det. Det er ett eller annet galt med designet, uten at jeg helt kan si hva. Pluss at den er for stor (i mine øyne). Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Mener du det samme om nye 360? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Den nye er faktisk enda verre. Sort med reim funker nesten, resten er stygge som fy. Dameversjonen med lenke er spesielt ille. Og den 270 graders skjermen funker like dårlig som før. Endret 7. september 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Huh. Jeg ser det ikke, Audun. Jeg synes den nye er "mer normal" enn den gamle. Kunne tenkt meg å se den lille (herremodellen) IRL. Ellers har den jo fått 360-graders konkurranse med Huawei Watch og Gear S2 Classic. Men prisene... Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (Jeg samler på klokker og er sær på dette her, synes 99% av alle klokker er stygge.) Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Orginale Moto 360 kunne lett hatt 2X batteritid. De gikk for en eldgammel TI SoC (Nexus 4 måtte jo stoppe med updates fra google fordi den brukte TI som sluttet å produsere SoCer for mobiler) Teller slike ting som dette virkelig ingenting i forhold til utseende for deg audun? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Orginale Moto 360 kunne lett hatt 2X batteritid. De gikk for en eldgammel TI SoC (Nexus 4 måtte jo stoppe med updates fra google fordi den brukte TI som sluttet å produsere SoCer for mobiler) Teller slike ting som dette virkelig ingenting i forhold til utseende for deg audun? Joda. Men ser den ikke bra ut er det uansett uaktuelt å ta den på, så da kan den ha et år batterilevetid og alle verdens fete funksjoner uten at det har noe å si. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Håper den kommer i handelen i Norge før jul. Ser ikke bort fra at jeg anskaffer den i julepresang fra meg til meg Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Julepresangen fra meg til meg er på vei! Bestilte fra Proshop, og den er senest i hus rett over helgen. Gleder meg veldig, for det er en skikkelig flott smartklokke, og siden jeg har vært fornøyd med min LG G Watch R, bør jeg ikke bli mindre fornøyd med Huawei Watch Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Kan jeg spørre om dere som har smartklokke har noen tips til gode bruksområder? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Etter den store tuklefasen i starten er mine bruksområder å se hva klokka er, værmelding, svare på sms/hangout/facebook med korte beskjeder (ok, ja, nei, etc), tracke skritt/bevegelse, få informasjon om relevante holdeplasser til kollektiv, styre musikk, krysse av ting fra handleliste i butikken, stemme gitaren. Jeg har hatt Pebble siden sommeren 2013, og Moto 360 siden juni i år 1 Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Da har jeg klargjort min for å sendes tilbake. 1 grønn stuck pixel og ett stort støvkorn på skjermen. Og flere små. Men de vises ikke så godt. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Fikk min Huawei Watch for noen dager siden. Jeg var fornøyd med min LG G Watch R, og regnet med at den nye klokka i alle fall ikke var dårligere. Utseendet til Huawei-klokkaer uansett meget bra, og så var spørsmålet om klokka ellers svarte til forventningene.Svaret er enkelt: Den har definitivt innfridd :) Er meget fornøyd med utseende, byggekvalitet, software og batteritid. Den holder minst like godt som LG-klokka. Den er oppladet når jeg går på jobb rundt 07.30, og den holder galant ut dagen. Det er i alle fall 50% igjen på batteriet. Jeg har satt den opp til å ha displayet på hele tiden, men den viser ikke all informasjonen og fargene. Det har jeg deaktivert, så jeg må trykke på skjermen for å aktivere det (5 sekunder). Har brukt/testet den med LG Google Nexus 5x og Samsung Galaxy S6 Edge+. Dessuten er det med mange flere klokkebakgrunner, og i tillegg kan man selvsagt anskaffe flere fra Google-butikken. De medfølgende klokkebakgrunnene er varierte, og noen av dem er meget stilige.Kjøpte min fra Proshop, som holder til i Bø i Telemark. De var tidlig ute med å tilby klokka her i Norge, og de holdt leveransedatoen meget godt. Forsendelsen gikk veldig greit. Den ble sendt fra et lager i utlandet. Bestilte klokka 30.11, og den skulle i beste fall kunne sendes 3.12. Den ble sendt 4.12 og kunne hentes på Posten 7.12. Det er absolutt godkjent. Dermed kan jeg glede meg over julepresangen fra meg til meg :) Legger ved et par bilder av klokka, med bakgrunnen 'Casual', som må kjøpes via Android Wear. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg