Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Sentralbadet panorama... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jah! Det ble ikke dumt serru! Kult med den taggede veggen, er det en permanent vegg? Fint komponert bilde, bra at litt av det omkringliggende ble med. Jeg har ikke prøvd meg mer på panorama enda, men det kommer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jah! Det ble ikke dumt serru! Kult med den taggede veggen, er det en permanent vegg? Fint komponert bilde, bra at litt av det omkringliggende ble med. Jeg har ikke prøvd meg mer på panorama enda, men det kommer! Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding !!! En av resultatene av denne typen panorama er at en får buede fortegninger .Her er faket på sentralbadet buet ,også fortauet og gaten i underkant. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jah! Det ble ikke dumt serru! Kult med den taggede veggen, er det en permanent vegg? Fint komponert bilde, bra at litt av det omkringliggende ble med. Jeg har ikke prøvd meg mer på panorama enda, men det kommer! Glemte å nevne at denne veggen er permanent som street art vegg , men kunsten er under stadig forandring. Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jah! Det ble ikke dumt serru! Kult med den taggede veggen, er det en permanent vegg? Fint komponert bilde, bra at litt av det omkringliggende ble med. Jeg har ikke prøvd meg mer på panorama enda, men det kommer! Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding !!! En av resultatene av denne typen panorama er at en får buede fortegninger .Her er faket på sentralbadet buet ,også fortauet og gaten i underkant. Mvh Alec Er ikke taket buet egentlig? Da blir det jo litt skrullete. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Stilrent og fint utsnitt. Behagelige farger. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Her har du det meste med Alec: ) Original delen av bygget, den dekorerte delen og ? .. Skulle gjerne hatt med en person eller to her : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 En mur som sansynligvis ville vært grå og kjedelig uten graffitikunsten. Fint utsnitt, men ville gjort en liten beskjæring ute på venstrevingen og unngått den siste vesle glipa. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Ragnar , Ingvald og Roar !!! En murvegg med stadig ny kunst er en ønskedrøm i oppfyllelse . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg