Fotoskrulla Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Blueberry art Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Her har du dratt ordentlig i spakene , er det slik vi opplever å se blåbærene på bærturen skulle vi nok ha gått til specsavers .Liker det selv om det ble i meste laget .Men uten å prøve blir det jo heller ikke skapt noe nytt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Skikkelig grov struktur her. Viktig å eksperimentere, du er absolutt inne på et godt spor. Dette vil du kunne utvikle videre. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Her har du dratt ordentlig i spakene , er det slik vi opplever å se blåbærene på bærturen skulle vi nok ha gått til specsavers .Liker det selv om det ble i meste laget .Men uten å prøve blir det jo heller ikke skapt noe nytt. Mvh Alec Skikkelig grov struktur her. Viktig å eksperimentere, du er absolutt inne på et godt spor. Dette vil du kunne utvikle videre. Vennlig hilsen Ragnar Hei gutter! Det er artig å leike seg litt innimellom. Jeg dro litt hardt i spakene for å se hvor skrullete det kunne bli...og så syntes jeg det ble litt tøft. Tenkte det skulle vært artig å høre hva dere syntes. Regner ikke med å få noe skikkelig hard kritikk, det er dere altfor snille til, men litt synspunkter er fint å få. (jeg greier å lese mellom linjene også.. ) Ha en fortsatt finfin dag! I Ålesund skinner sola fra blå himmel i dag! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Synes du har tak i noe her som jeg liker. Bærende blir svært så vakre/dekorative i denne sammenhengen. mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Tipper dette ble bedre enn originalopptaket. Jeg synes så absolutt du har fått til noe her, men ville dempet og lagt inn litt tekstur i de tre lyse feltene til høyre i bildet. Ellers absolutt "veggmat" dette. Roar 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Synes dette blei skikkeleg bra!! Rett og slett 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Dette får man ta for det det er, et kunstverk. Etterbehandlingen synes jeg ble helt topp, så hvorfor kan man ikke leke seg i blant? Flotte farger og en fin beskjæring Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Synes du har tak i noe her som jeg liker. Bærende blir svært så vakre/dekorative i denne sammenhengen. mvh Ibn Tipper dette ble bedre enn originalopptaket. Jeg synes så absolutt du har fått til noe her, men ville dempet og lagt inn litt tekstur i de tre lyse feltene til høyre i bildet. Ellers absolutt "veggmat" dette. Roar Synes dette blei skikkeleg bra!! Rett og slett Dette får man ta for det det er, et kunstverk. Etterbehandlingen synes jeg ble helt topp, så hvorfor kan man ikke leke seg i blant? Flotte farger og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Hei gutter! Tusen takk for positive og flotte tilbakemeldinger. Beklager at jeg ikke fikk gitt skikkelige tilbakemeldinger i går. Jobbet til kl.18 så var det rett på fjellet og nyte siste rest av fineværet på ei stund, var ikke hjemme før 23. Da er det rett i seng og opp att kl.6, huff huff! Fikk tatt noen kvelds/nattbilder da! Dette bildet er jo selvfølgelig å betrakte som kunst, og det er moro å manipulere bilder og se hva det kan bli ut av det. Det var kjekt at dere likte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg