Gå til innhold

Blueberry art

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Her har du dratt ordentlig i spakene , er det slik vi opplever å se blåbærene på bærturen skulle vi nok ha gått til specsavers .Liker det selv om det ble i meste laget .Men uten å prøve blir det jo heller ikke skapt noe nytt.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Her har du dratt ordentlig i spakene , er det slik vi opplever å se blåbærene på bærturen skulle vi nok ha gått til specsavers .Liker det selv om det ble i meste laget .Men uten å prøve blir det jo heller ikke skapt noe nytt.

Mvh

Alec

Skikkelig grov struktur her. Viktig å eksperimentere, du er absolutt inne på et godt spor. Dette vil du kunne utvikle videre.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei gutter! :grin:

Det er artig å leike seg litt innimellom.  Jeg dro litt hardt i spakene for å se hvor skrullete det kunne bli...og så syntes jeg det ble litt tøft. :mellow:  Tenkte det skulle vært artig å høre hva dere syntes.   Regner ikke med å få noe skikkelig hard kritikk, det er dere altfor snille til, men litt synspunkter er fint å få.  (jeg greier å lese mellom linjene også.. :wee: )

Ha en fortsatt finfin dag! I Ålesund skinner sola fra blå himmel i dag! :new_woot:

Lenke til kommentar

Synes du har tak i noe her som jeg liker. Bærende blir svært så vakre/dekorative i denne sammenhengen. mvh Ibn

Tipper dette ble bedre enn originalopptaket.

Jeg synes så absolutt du har fått til noe her, men ville dempet og lagt inn litt tekstur i de tre lyse feltene til høyre i bildet.

Ellers absolutt "veggmat" dette.

Roar

Synes dette blei skikkeleg bra!! Rett og slett :)

Dette får man ta for det det er, et kunstverk. Etterbehandlingen synes jeg ble helt topp, så hvorfor kan man ikke leke seg i blant? Flotte farger og en fin beskjæring

Mvh Torbjørn

Hei gutter!  Tusen takk for positive og flotte tilbakemeldinger. :w00t:

Beklager at jeg ikke fikk gitt skikkelige tilbakemeldinger i går.  Jobbet til kl.18 så var det rett på fjellet og nyte siste rest av fineværet på ei stund, var ikke hjemme før 23.  Da er det rett i seng og opp att kl.6, huff huff!

Fikk tatt noen kvelds/nattbilder da! :wee:

Dette bildet er jo selvfølgelig å betrakte som kunst, og det er moro å manipulere bilder og se hva det kan bli ut av det.

Det var kjekt at dere likte det! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...