Joachim_F Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Du kan kun vinne når den vil du skal vinne.Derfor vinner du aldri på klomaskinen Lenke til kommentar
JaffaCakesForChristmas Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Langt ifra noe nytt. Det samme gjelder spillet Stacker. Den hopper over den siste kuben hvis du trykker riktig. Det vises veldig tydelig i en spesifikk film på YouTube. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 En sak for forbrukerrådet! Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Ingen gratis lunsj faktisk. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Få tilbake de gamle kroneautomatene! 6 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Er bare å anta at ethver pengespill idag som er elektrisk er rigget til å kontrollere hvor mange som vinner. Føler dette er allmannsviten, men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ja, det ligger jo noen mer eller mindre avanserte algoritmer bak all typer elektroniske spill vil jeg anta. Jeg har vanskelig for å tro at noen setter ut en maskin som ikke tjener penger. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Føler dette er allmannsviten, men mulig jeg tar feil. Spillegale vet det ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg