Velmont Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg antar at en del av dere er medlem i en LUG, men hvilken og hva driver dere med? Noen slappe? Jeg er selv med i OxLUG - Oxford Linux User Group, også har vi OxGLUG møter også. De er egentlig bare besøk på en pub og sitte å snakke om diverse (GLUG som i den lyden som kommer når vi hiver nedpå litt ) (egentlig så kommer OxGLUG navnet ifra en gang de ville ha Richard Stallman til å snakke på et møte, men han ville ikke fordi det ikke var GNU i navnet - derfor lurte de på om de skulle forandre navnet til Oxford GNU/Linux User Group.. Men, nei, det skjedde ikke ) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg trodde jeg var på mailinglista til SJLUG, men har ikke fått noe de siste månedene :S SLUG virket ihvertfall ikke særlig oppegående. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Jeg trodde jeg var på mailinglista til SJLUG, men har ikke fått noe de siste månedene :S SLUG virket ihvertfall ikke særlig oppegående. Her i OxLUG så skjer det MASSE :| Jeg har til og med blitt tilbudt medlemskap i Oxford Universitetets "Computer Society".. Heeey Normalt tar de bare inn Ox. Un. studenter, men av og til noen utenfor også Stilig. Skal se om jeg får meldt meg inn da. Endelig få snakke litt Linux/PC også. Er ikke særlig oppegående de Media studentene her på Colleget iallfall! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hadde vært tøft det. Me må mella oss inn i SJLUG elns t sommeren Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Valler LUG, startet i går Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Eg er medlem i OLUG men er desverre ikkje aktiv. Edit: OLUG er sjølvsagt aktiv. svært aktiv. men ikkje eg Endret 13. november 2003 av jaskorpe Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hadde det vert noe LUG her inne i fjorden hadde jeg vert medlem for lenge siden... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ingen andrer som bruker Linux i Sauda som du kan menge deg me da ? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Egil.B: Jobber med saken... : Endret 12. november 2003 av AMDfan Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bergen har en meget aktiv brukergruppe ( http://www.blug.net ) med sosiale aktiviteter (pub) og månedlige seminarer om interessante temaer, av interessante folk (vi har hatt besøk av Alan Cox f.eks.). Men det finnes ingen medlemsordning, man er på mailinglisten og går på møtene. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 er medlem av Norwegian Linux Community (nlc.no), og prøvde å være med på å dra i gang Vestfold Linux User Group for noen år siden etter mye nedetid.... Skjedde ikke noe der Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Da har jeg tatt turen innom http://sj.lug.no/sjlug/join.php3 Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 /me fikk pluteslig veldig lyst til å flytte... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Du kan jo alltids gå vgs i Stavanger, så kan du bo på hybel. Lenke til kommentar
sim Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Eller, du kan bo på rommet til egil. Plass nok til alle sammen der, siden egil har så stort hjerte ;D. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Man er alltid velkommen hos Egil Hehe.. Maa fikse noe LUG LAN naar vi kommer hjem, vi er jo 3stk som bruker linux, meg og Egil hele tiden saa det er jo nesten en liten LUG :> Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Får nok med Jurg og Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 /me vil også være med *reboote til gentoo* Lenke til kommentar
yNx Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 jeg og! men da får jeg meg en lang joggetur med et fulltower på ryggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå