Roar Kneppen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 From an old Man's Sandbox 604 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg har sett bedre fra deg, for å si det sånn... Nå er ikke jeg noen kunstnersjel , fortsår meg lite på sånt. Men jeg føler likevel noe når jeg ser på bildene dine, og dette bildet ga meg ikke noen store følelser. Men det er som du bruker si...dette med smaken og baken... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Her var det ikke lett å si hva som kan ha vært utgangspunktet . Fargerikt og kreativt er det i alle fall. Det første som slo meg var Salvador Dali uten at jeg har en god forklaring på det. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Iderikt, skarpe avslutninger som gir klare skiller mot lys blå bakgrunn. Forestiller meg at dette er fjellformasjoner, de tre elementene på "himmelen" er jeg mer usikker på hva skal forestille. Sluttsummen blir et bilde man studerer og undres over. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Faktisk et tiltrekkende motiv med alle sine barberblad kvasse tinder. Tror en annen bakgrunnsfarge ville trukket det enda lenger : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg likte det. Vet ikke helt hvorfor, men det var bare noe som appellerte til meg. Tror ikke det er noe poeng i å analysere dette. Man må bare akseptere det som det og gjøre opp sin egen mening om man liker det eller ei. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Syntes dette var et av de bedre av dine fantasifulle kreasjoner. Dali er nevnt ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg