Bahtiyar Ømer Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Flue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Hei Bahtiyar, Et nydelig makro bilde du har tatt her med fint og diffus lys uten hardhet, jeg kan nå se at du endelig har fått tatt softboksen i bruk 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Hei Bahtiyar, Et nydelig makro bilde du har tatt her med fint og diffus lys uten hardhet, jeg kan nå se at du endelig har fått tatt softboksen i bruk Hei LAEN Tusen takk for ditt forslag! . Det er helt andre nivå med riktig utstyr, takker ... Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Fint makrobilde, går for V1. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Finner ingenting å sette negativfingeren på her og gidder ikke ramse opp alt det positive heller. Velger meg V2 med ramme for da er det allerede klart for veggen. Roar 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Fint makrobilde, går for V1. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar Tusen takk for hyggelig kommentar Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Finner ingenting å sette negativfingeren på her og gidder ikke ramse opp alt det positive heller. Velger meg V2 med ramme for da er det allerede klart for veggen. Roar Hei Roar Hjertelig takker for din positiv responser Jeg lærte litt av deg å lage fotoramme . men det er vanskelig å lage like kult som din. Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Skarp og flott makro! Veldig bra 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Et meget flott makrobilde du her viser hvor farger, skarphet og beskjæring er som det skal være Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Veldig bra makro! Softboksen ser ut til å fungere utmerket. Meget bra kvalitet på lyset. Av disse to bildene liker jeg best V2 på grunn av utsnittet og komposisjonen. 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Hei Torbjørn Milje, Mikael Tjemsland og alle sammen På grunn av deres ros og positiv respons lærer jeg veldig fort. Tusen hjertelig takk skal dere ha :) . Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg