Møkkalasset Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 jeg fant ikke en passende plass så jeg la den her. jeg skal kanskje ha meg divx player, hvilken skal eg kjøpe. Hvilken divx player gir meg mest valuta for pengene :nice: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Er det snakk om en software player til pc'en din, så skal den i forumets "programvare"-del, den finner du i menyen til venstre i forumet. Er det snakk om en hardware divx-player til stue-bruk, så skal den på "lagringsmedier" i "hardware"-delen av forumet. Slett denne tråden og opprett en ny etter hvor det passer Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 gå til software ja.... men skal du KJØPE deg DivX? Du laster det ikke bare ned da... Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 er vel ikke noe vits å kjøpe en divx player du få¨r mange fine på internett Mediaplayer som er med i windows klarer å kjøre de fleste divx filmene PowerDVD blir nesten det samme som mediaplayer bra brog WinDVD spiller det aller meste også SVCDer Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Dette kunne vært postet i Programvaredelen Stenges grunnet feilposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg