KjellV Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg har en ny XP1700+ lioggende her ved min høyre hånd nå og lurer på to ting: 1. Hva bruker dere til å smørre kjølepasta på med (Arctic Silver 3)? 2. Hvor mye tror dere jeg fint kan overklokke prosessoren med (fsb-overklokking)? Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 16:14, Nostradamus skrev:Jeg har en ny XP1700+ lioggende her ved min høyre hånd nå og lurer på to ting:1. Hva bruker dere til å smørre kjølepasta på med (Arctic Silver 3)?2. Hvor mye tror dere jeg fint kan overklokke prosessoren med (fsb-overklokking)? 1. Bruk Barberblad. 2.Vil tippe du kommer opp mot XP1900+ ytelse. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg pleier å bruke et kredittkort eller lignende. Da får man smurt jevnt over hele CPU`en Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Har forresten en Silent Viking vifte. Får se om jeg finner et gammelt kredittkort. Er det ikke lett å skade cpu'en med et barberblad? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jo, det større sjanse for å skade CPU`en med et barbèrblad enn et kredittkort hvis man ikke er stø på hånda. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg brukte fingern jeg, fikk det helt jevnt etter litt tjoning. Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 hvor vidt laget trenger å være så grøssrlig jevnt er vel usikkert vil jeg tro, stoffet er ganke "flytene. Jeg brukte bare tuppen på sprøyta til å gni det utover, og med tanke på at det blir noen kilo press mellom kjøler og prosessor så blir det nokk ganske jevnt alikevel... Ta no tannkrem og legg på et eller annet, smør det passelig utover, og ta f.eks ei cola-flaske-kork og trykk nedpå... man ser med en gang at det blir ganske jevnt alikevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå