Roar F. Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Spor etter Verdalsraset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Er det raset som har renset skråningen helt, Roar? Og samlet seg, til høyden med trær i forkant? Du har meget sterkt dagslys gående her, og slik det fortoner seg på min skjerm, ville jeg gå litt opp i kontrast, eller ned i lysmetning. Ser ut som landskapet her kan ha gode motiv i seg. Veien til høyre får meg til å ville se mer av hva som skjuler seg der, for å finne hjelpelinjer for komposisjon. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Raset var flere kvadratkilometer stort, og om jeg forstod plansjene riktig på utsiktspunktet der bildet er tatt fra, så er den kanten med skog på litt av det originale terrenget, mens der hvor gården ligger var terrenget tilsvarende høyere idet kvikkleira løsnet. Har allerede øket kontrasten en del. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Kan tydelig se linjen hvor raset en gang har gått. Fin kontrast og farger fremhever landskapet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Flott utsnitt og komp. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på heller. Skulle jeg gi et lite tips så er det å fjerne et par mørke streker akkurat i bildekant litt til venstre for midten ved å dra klonern over. En beskjæring oppe for å fjerne den vesle trekanten oppe i venstre hjørne overlater jeg til smaken og baken, men så også det nevnt. Roar 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Det er jo og vil være en del master og ledninger i et slikt landskap. Har ikke brukt kloneverktøy så mye. Er enig angående venstre øvre hjørne, det er litt rotete. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Dejligt sted her...skønne farver :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg