Ragnar Skj Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Fra Rismosjøen utenfor Røros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Vakkert bilde! Fint med det lille tåkesløret over vannet. Når på dagen er det tatt? Føler liksom at det hadde blitt skikkelig kult i tidlig morgenlys. (Evt kveldslys, men sjelden tåke da) Kvistene i venstre hjørne syntes jeg satte prikken over i'en Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Vakkert bilde! Fint med det lille tåkesløret over vannet. Når på dagen er det tatt? Føler liksom at det hadde blitt skikkelig kult i tidlig morgenlys. (Evt kveldslys, men sjelden tåke da) Kvistene i venstre hjørne syntes jeg satte prikken over i'en Hei Helene og takk for kommentaren. Bildet er tatt kl 0915 og morgenen, og idet solen trekker opp det siste tåkesløret. Skj Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Meget velkomponert, Ragnar. Ser ut som du har hatt fin og klar sikt, som gjør god kontrast mellom detaljer i bildeflaten. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Meget velkomponert, Ragnar. Ser ut som du har hatt fin og klar sikt, som gjør god kontrast mellom detaljer i bildeflaten. Takk for din gode kommentar Trond. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Nydelig og velkomponert med en kontrastrik fargepalett, skarpt og med flotte speilinger. Her har du formidlet morgenstemningen fint. Mvh Alec. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Nydelig og velkomponert med en kontrastrik fargepalett, skarpt og med flotte speilinger. Her har du formidlet morgenstemningen fint. Mvh Alec. Takk for kommentaren Alec ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Flott utsnitt og komp. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer står seg godt også. Dybden gir seg sjøl og vil kanskje øke med ytterligere 3 cm. kutt i topp. Tror jeg ville klona vekk den siste grønne kvasten før nedre venstre hjørne. Refleksen i vannet samt disen bør kanskje også være nevnt og herved er det gjort. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Flott utsnitt og komp. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer står seg godt også. Dybden gir seg sjøl og vil kanskje øke med ytterligere 3 cm. kutt i topp. Tror jeg ville klona vekk den siste grønne kvasten før nedre venstre hjørne. Refleksen i vannet samt disen bør kanskje også være nevnt og herved er det gjort. Roar Den siste lille grønne kvist kan som du skriver med fordel klones bort (fint at du har sans for detaljer her). Som du kanskje aner så har jeg kuttet en god del på topp nettopp for å øke dybdefølelsen, torde liksom ikke å kutte mer. Men du har rett igjen, et ytterligere kutt vil gi mer sug/dramatikk i bildet. Hjertelig takk for din granskende kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg