AfterGlow Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Har nå avslørt europeisk pris og lansering for ZenWatch 2.Asus' lekre smartklokke er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Grisestygg ramme, spiser jo halve skjermen.... 1 Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Denne så jo slim og fin ut. Hvorfor snakkes det aldri om tykkelse? Det er mitt største problem med disse smartklokkene (altså at de er for tykke). Lenke til kommentar
3irik Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Liker at den støttet vanlige reimer, liker ikke at den ikke har Android Wear. Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Liker at den støttet vanlige reimer, liker ikke at den ikke har Android Wear. Hva vil du ha på klokken da? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Liker at den støttet vanlige reimer, liker ikke at den ikke har Android Wear. Hva vil du ha på klokken da? Er ikke det selvforklarende? Jeg vil ha Andoid Wear. 1 Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Liker at den støttet vanlige reimer, liker ikke at den ikke har Android Wear. Hva vil du ha på klokken da? Er ikke det selvforklarende? Jeg vil ha Andoid Wear. Beklager fikk ikke med meg ikke og ikke leste "like ikke at... nei drit it det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg