P-in-P Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Hei! Merket noe jeg synes var veldig underlig i dag. Jeg jobber med et prosjekt for jobben i PowerPoint som jeg installerte for et par dager siden. Plutselig så legger jeg merke til at mye informasjon allerede er fylt inn; - Navnet mitt - Bedriften jeg jobber i - Selskapet som eier oss Jeg har ikke fylt inn noe slikt at all. Hvordan i all verden har dette gått for seg? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Hvis det er en jobb-pc så er gjerne infoen "der" Er det egen PC, men lisens fra jobb kan den være lisensiert ihht info du nevner Endret 2. september 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Min personlige maskin. Lisens fra "kremt" et annet sted. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 ohh, da har jeg dårlige nyheter til deg .. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Hehe, ja, ikke sant ^^ Har plugget minnepennen jeg lagret prosjektet på inn på et par PC-er på jobben - har det skjedd noe her? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Office har nok en logisk plass den henter infoen fra, som du ikke har tenkt over. Er ikke helt sikker på hvor office søker henn, men det er nok ikke noe farlig. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Yupp, men på maskinen min har jeg ikke fylt inn slik info noen gang. Har ikke fylt inn noe i det hele tatt tror jeg, så slik jeg ser det så har det hele blitt tatt fra løse luften og jeg klør meg skikkelig i hodet for å skjønne hvordan dette går for seg... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 All slik informasjon er forsåvidt lagret på kontoen min på jobben. Kan infoen blitt overført til minnepennen i det jeg plugget den inn? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Illuminati Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 All slik informasjon er forsåvidt lagret på kontoen min på jobben. Kan infoen blitt overført til minnepennen i det jeg plugget den inn? Du har ikke Outlook i bruk på den da? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Hoho, saklig Men dette er nå løst. Første utkast til presentasjon laget jeg på jobb PC-en når jeg tenker meg om. Dette var ikke like spennende mysterium som først antatt 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Hoho, saklig Men dette er nå løst. Første utkast til presentasjon laget jeg på jobb PC-en når jeg tenker meg om. Dette var ikke like spennende mysterium som først antatt Er oftest ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå