Harald Gjerholm Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Markens Grøde 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Disse ballene bryter lys så fint før de er innpakket. Og utgjør ofte gode motiv. Ruller bildet opp og ned, og ser at det blir fint også med beskjæring, kraftig til og med, oppe eller nede. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Eit meget sjåverdig bilete! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Stilig bilde! Fine farger i kombinasjon og en flott komposisjon Lenke til kommentar
deleted Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Enig over her ang. kutt nede, men må si det er et interessant bilde da Det fanget ihvertfall interessen min på forsiden. Fin fargemix, og flotte høyballer, som for en gangs skyld ikke er innpakket. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ikke enig med de som vil kutte nede. Fordelingen med to tredjedeler og en tredjedel fungerer glimrende, synes jeg! Veldig bra bilde!! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Mange takk for kommentarene. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Flotte linjer og former. Ja man blir inspirert av disse halmballene som ligger langs veiene når man kjører. Særlig i kveldslyset når det blir helt gyllenfarget! Fint bilde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Minner meg om et maleri jeg så på Kistefos-muset for noen år siden. Fint utsnitt og god komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg