Cthulhu Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Med Revo Build Series kan hvem som helst sette sammen sin egen datamaskin.Acer har snekret sammen en byggekloss-PC Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Huff da, den overskriften der var noe av det mest misvisende jeg har sett på TEK. R.I.P Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 For et vidunderlig konsept! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ja helt enig! Selge maskinvare i deler så folk kan bygge en PC selv, fantastisk 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Nvidia project Christine anyone? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Nvidia project Christine anyone?Du mener Razer? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Hva i all verden slags ord er "kuboideformede"? Er det fullstendig frislipp fra å bruke korrekt norsk, og dersom man ikke kan ordet fra før, sjekker opp litt før man slipper en artikkel? Om dere sliter ennå, sjekk med en matematiker hva dette kalles på norsk. ~skrekk og gru~ 2 Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Hva i all verden slags ord er "kuboideformede"? Er det fullstendig frislipp fra å bruke korrekt norsk, og dersom man ikke kan ordet fra før, sjekker opp litt før man slipper en artikkel? Om dere sliter ennå, sjekk med en matematiker hva dette kalles på norsk. ~skrekk og gru~ Direkte oversatt fra engelske "cuboid formed". Google-søk viser at denne artikkelen er den første til å skrive dette ordet. Noen må være den første, men her burde heller artikkelforfatteren skrevet kubeformet. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Hva i all verden slags ord er "kuboideformede"? Er det fullstendig frislipp fra å bruke korrekt norsk, og dersom man ikke kan ordet fra før, sjekker opp litt før man slipper en artikkel? Om dere sliter ennå, sjekk med en matematiker hva dette kalles på norsk. ~skrekk og gru~ Direkte oversatt fra engelske "cuboid formed". Google-søk viser at denne artikkelen er den første til å skrive dette ordet. Noen må være den første, men her burde heller artikkelforfatteren skrevet kubeformet. I visse tilfeller er det helt ok og ikke være først. Dette var et slikt tilfelle. Og ja, jeg googlet først for å se om det har vært brukt før noen andre steder. De kunne kommet seg unna med å bruke kubisk formet eller kubeformet som du sier, men jeg unnlot bevisst å ikke komme med forslagene selv, for å se om de selv så dette og rettet opp i artikkelen. Uansett, jeg synes dette var lavmål og slett arbeid fra noen som har skriftspråket som sin verktøykasse.Prøver selv å holde kommentarene mine fri for skrivefeil og annet språklig grums, med mindre jeg bruker det bevisst. Da bør man og kunne forvente dette fra noen som kaller seg journalist eller skribent. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Ser ut som det bare kan bygges på med usb-enheter? Litt kjedelig? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Huff da, den overskriften der var noe av det mest misvisende jeg har sett på TEK. R.I.P Javel? AtW Lenke til kommentar
Milkzy Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 https://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRxqFQoTCOrDjt7v38cCFcpaFAodXf8K8A&url=http%3A%2F%2Fwww.razerzone.com%2Fchristine&psig=AFQjCNELUrJlIoQL38sSQ2iGonmZJTN25A&ust=1441541769772938Minnet om denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå