kaaasen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/11/11/383231.html Høres jo ut som gode nyheter, men jeg skal si det jammen tok tid før MS "fant ut" hvordan man lagde popup-killers :S Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Hvorfor??? Google toolbar Gjør dette + mye mer. Anbefales på det sterkeste!!!! Last ned engelsk ver. Endret 12. november 2003 av JEG76 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Joda, men poenget var jo at MS endelig hadde skjønt det, ikke at Google har den stygge toolbar'n eller Opera :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Mr.Crunch, skulle ikke Off-Topic for all del stenges da? .... Og skulle ikke du holde deg unna? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Mr.Crunch, skulle ikke Off-Topic for all del stenges da? ....Og skulle ikke du holde deg unna? HalTan; jo, Offtopic burde vært borte her, men siden det er så få andre plasser å poste denne nyheten så må det bli her. Jo, jeg skulle holde meg unna, men så fant jeg ut at jeg heller bare skulle ignorere smågutter som deg Ikke F*** om jeg skal la slike som deg ødelegge gleden min over å være på forumet, og det er også derfor jeg så å si bare holder meg i de seriøse delene av forumet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå