Syar-2003 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hallois MultiGamerClub ! Har du kommet noen vei eller . Fått noe "på stedet" hjelp eller bistand ? Sikkert noen flere enn meg som lurer på om det er noe ny eller endret status. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Som sagt for å kunne hjelpe videre trenger vi i det minste : Navn og effekt (Watt) på strømforsyning , denne finner du som regel klistret på siden av strømforsyningen. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Hallois MultiGamerClub ! Har du kommet noen vei eller . Fått noe "på stedet" hjelp eller bistand ? Sikkert noen flere enn meg som lurer på om det er noe ny eller endret status. Ja, nå har jeg filmet en video tidlig på morgen med morgen hår og nesten akkurat stått opp, laster opp til YouTube nå Som sagt for å kunne hjelpe videre trenger vi i det minste : Navn og effekt (Watt) på strømforsyning , denne finner du som regel klistret på siden av strømforsyningen. Chestiec 500w - Det er min PSU Det er i videoen jeg skal laste opp mens jeg skriver dette ! (Raw video fra mobil!) Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Må være det. Har vært borti mange av dem som har daua for å si det sånn. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Chieftec? Ja, bare meg som er trøtt og skrivefeil x3. Må være det. Har vært borti mange av dem som har daua for å si det sånn. Jepp, vet ikke om den har dauet, men opplaster en video til Youtube med hvordan den ser ut og litt av hvert. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Link hadde jo vært kjekt, jeg orker ikke leite på youtube Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Link hadde jo vært kjekt, jeg orker ikke leite på youtube Den må jo lastes opp først da ! https://www.youtube.com/watch?v=I5xpmNBC2ac Endret 9. september 2015 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå