Håkon L. Sataøen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Dramatiske Forsand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Likte V2 best pga av lyset, som slipper farger til. Blå bilder kan være vakre, men det spørs om ikke det da bør gå i mørkere blått, også fra naturens side. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg er ikke helt enig med Trond Olav her, jeg likte V1 best jeg. Synes himmelen/skyene ble mye finere der. Lenke til kommentar
Håkon L. Sataøen Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Likte V2 best pga av lyset, som slipper farger til. Blå bilder kan være vakre, men det spørs om ikke det da bør gå i mørkere blått, også fra naturens side. Enig der. Gjelder å finne en balanse mellom det naturlige og balansere det med etterbehandlingen! Takker for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Håkon L. Sataøen Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Jeg er ikke helt enig med Trond Olav her, jeg likte V1 best jeg. Synes himmelen/skyene ble mye finere der. Alle har sine meninger. Min favoritt er V1 da jeg mener at det gir et mye mer dramatisk inntrykk. Er jo også en av grunnene til at jeg la til en V2.. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 V1 er nok den beste versjonen. Bildet har en fin blåtone, god skarphet og en fin beskjæring. Fin dramatisk himmel Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Håkon L. Sataøen Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 V1 er nok den beste versjonen. Bildet har en fin blåtone, god skarphet og en fin beskjæring. Fin dramatisk himmel Mvh Torbjørn Takker for hyggelig tilbakemelding ! Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg