Anzure Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Det hadde vært meget kjekt med et godt "TO-DO" program som synkroniserer din gjøremåls liste til datamaskinen, telefonen og eventuelt nettbrettet. Er det noen som vet om en god løsning for dette? Helst gratis. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Gratis - notepad. Spørs om dette er en kort liste for deg som privatperson. Mitt "system" TEMA * Stjernetegn, ikke utført. * PRIORITERT, gjøremål som må tas før andre. x Ferdig utført [dato for utført og evt kommentar] n Utgår, blir ikke gjort Bruker selfølgelig ikke Notepad som følger med WIndows, jeg bruker Notepad++ eller Notepad2-mod. Om kravet er synkronisering med andre enheter så må du nok finne deg en kallenderapp elns. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Trello ser ut til å passe meg perfekt! Veldig greit alt blir synkronisert helautomatisk og at man faktisk kan legge til gjøremål systematisk. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Bruker trello til handlelister, samt mye på jobb og i samarbeid med andre, fungerer helt topp og er mye enklere enn de fleste apper pga. webinterfacet du kan nå via alle enheter uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå