Lenetrengerhjelp Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 I løpet av tiden håndverkere jobbet med å pusse opp fasaden oppdaget vi at loftet var støvet ned. Håndverker kom med et tilbud om å rengjøre loft en dato og tid, men de dukket ikke opp den tiden de hadde sagt, så vi måtte gå på jobb. De fikk tilgang til noen av loftsbodene og rengjorde disse, men siden vi ikke hadde latt vår stå ulåst den dagen fikk de ikke tatt vår bod. Det er og andre i oppgangen som ikke fikk rengjort boden sin. Dette er ikke arbeid vi kan få gjort selv. Vi har kontaktet styre om dette, men med sent svar hvor de påstår at vi har fått flere tilbud. Og sier de ikke kan få gjort noe med det nå. Håndverker mener det er for sent å be om nå som stillaset er nede. Selv om de ikke trenger det for å komme inn i boden. De pusser fortsatt opp flere av blokkene i borettslaget. Hvor sent kan vi kreve at de kommer å retter opp feilen? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg vil nå si at arbeidet ikke er ferdig utført før man har ryddet og rengjort i hvertfall det verste etter seg. Men jeg vet ikke hvor langt du egentlig kommer med dette juridisk sett. Hvis dere er fler om det i borettslaget ville jeg stått på mitt mot styret og fått de til å pushe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå