Rustymagus Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Større skylagring og flere sosiale funksjoner står for døren.Ny systemoppdatering utvider funksjonaliteten til PlayStation 4 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Høres helt rått ut for kidsa. Men for meg på 30 så er dette helt unødvendig... 5 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ja her var det mye fluff... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Høres helt rått ut for kidsa. Men for meg på 30 så er dette helt unødvendig... Høres ut som flere bra funksjoner for min del. Men nå er jeg jo 6 år eldre en deg så må være det som gjør det? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Og det beste, PNG. Mmmh. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Hvor blir det av HBO Nordic app... 1 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ser de utvider cloud-kapasiteten fra 1 til 10 GB! Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Har mer lyst til å kunne invitere tilfeldige personer inn i gruppe på Destiny uten å legge de til som venn på PSN først enn å invitere de til å se på at jeg dør.. Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Livestrømming? Then er det ontide å mixe together baoth engelsk & Norwegian... Direktestrømming eller sanntidstrømming er bedre å bruke om dere skal fornorske det 1 Lenke til kommentar
Shadowdragoon Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Livestrømming? Then er det ontide å mixe together baoth engelsk & Norwegian... Direktestrømming eller sanntidstrømming er bedre å bruke om dere skal fornorske det For guds skyld ikke bruk "ordet" strømming om du ikke snakker om fisken strømming. er mer for at all Norsk presse eliminerer bruk av strømming når det gjelder ting ikke relatert til fisk, og heller bruker streaming. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå