Gå til innhold

7860x1440 (3 Rog Swift skjermer) 780Ti SLI.


Tesshin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De viftene /kjøleren hadde jeg på 8 290x 

ALLE døde.. 

Da styrer jeg unna.

 

Vel tenkte å avbestille Titan X og heller velge 2 980ti og bestille vannblokk fra Techbay. Men komplett har jo ikke engang 2 980ti inne som har reference modell så er like langt.

 

Jeg prøver Titan X i 45 dager så ser jeg hva de får inn på lager, så returnerer jeg det. Om de sier at jeg ikke kan bytte det inn fordi jeg har prøvd det så tilter jeg.

Lenke til kommentar

Er ikke denne reference modell? 

https://www.komplett.no/product/847949/datautstyr/skjermkort/pci-express/msi-geforce-gtx-980-ti-6gb#

 

Ps: Titan X og 980Ti vannblokker fungere om hverandre, samme hvilken du kjøper av de.

Usikker om det er samme. Står ikke under tekniske detaljer. Men er ikke MSI ganske ustabile med tanke på DOA og den type ting. Hørt mye om det.

 

Jo stemmer det.

Endret av Tesshin
Lenke til kommentar

PS: Jeg spiller Elite Dangerous som er å kalle et romsimulator spill. Mye svart på skjermen og rolige forhold. Kan være av betydning

Om du spiller Elite Dangerous, hvorfor kaste bort så mye penger på skjermer\gpuer, når du får 1 milliard ganger bedre opplevelse med oculus rift til et par lapper? :hmm:

Lenke til kommentar

 

PS: Jeg spiller Elite Dangerous som er å kalle et romsimulator spill. Mye svart på skjermen og rolige forhold. Kan være av betydning

Om du spiller Elite Dangerous, hvorfor kaste bort så mye penger på skjermer\gpuer, når du får 1 milliard ganger bedre opplevelse med oculus rift til et par lapper? :hmm:

 

Fordi jeg vil ikke ha Oculus Rift, og om jeg ville hatt det så er det ikke lansert for publikum ennå.

 

Hva slags oppløsning er det på oculus forresten? Jeg kan jo kjøpe oculus når det kommer ut, og eventuelt selge skjermene. Sikkert mange som vil ha Rågg Svift skjerm...

Endret av Tesshin
Lenke til kommentar

 

 

PS: Jeg spiller Elite Dangerous som er å kalle et romsimulator spill. Mye svart på skjermen og rolige forhold. Kan være av betydning

Om du spiller Elite Dangerous, hvorfor kaste bort så mye penger på skjermer\gpuer, når du får 1 milliard ganger bedre opplevelse med oculus rift til et par lapper? :hmm:

 

Fordi jeg vil ikke ha Oculus Rift, og om jeg ville hatt det så er det ikke lansert for publikum ennå.

 

Hva slags oppløsning er det på oculus forresten? Jeg kan jo kjøpe oculus når det kommer ut, og eventuelt selge skjermene. Sikkert mange som vil ha Rågg Svift skjerm...

 

Hvem som helst kan kjøpe Oculus Rift. Jeg hadde selv det for ca. 1 år siden hvor jeg spillte Elite Dangerous med. husker ikke oppløsningen i hodet, ikke voldsom stor, men i spill som Elite Dangerous hvor det meste er helt mørkt heletiden, så legger man ikke merke til pixlene noe særlig.

 

Når den ferdige versjonen av Oculus Rift kommer (som er i løpet av neste år tror jeg?), så tror jeg at det er 2560x1440 oppløsning eller noe i den duren.. kanskje 4K :) vi får se.

Lenke til kommentar

 

 

PS: Jeg spiller Elite Dangerous som er å kalle et romsimulator spill. Mye svart på skjermen og rolige forhold. Kan være av betydning

Om du spiller Elite Dangerous, hvorfor kaste bort så mye penger på skjermer\gpuer, når du får 1 milliard ganger bedre opplevelse med oculus rift til et par lapper? :hmm:

 

Fordi jeg vil ikke ha Oculus Rift, og om jeg ville hatt det så er det ikke lansert for publikum ennå.

 

Hva slags oppløsning er det på oculus forresten? Jeg kan jo kjøpe oculus når det kommer ut, og eventuelt selge skjermene. Sikkert mange som vil ha Rågg Svift skjerm...

 

Hvem som helst kan kjøpe Oculus Rift. Jeg hadde selv det for ca. 1 år siden hvor jeg spillte Elite Dangerous med. husker ikke oppløsningen i hodet, ikke voldsom stor, men i spill som Elite Dangerous hvor det meste er helt mørkt heletiden, så legger man ikke merke til pixlene noe særlig.

 

Når den ferdige versjonen av Oculus Rift kommer (som er i løpet av neste år tror jeg?), så tror jeg at det er 2560x1440 oppløsning eller noe i den duren.. kanskje 4K :) vi får se.

Lenke til kommentar

Problemet er uansett at multiskjerm er jo tydeligvis ikke optimalisert for spill i det hele tatt.

 

 

Alle spill jeg prøver med surround så blir bildet på sidene strekt

De spilla jeg spiller funker perfekt for 3 skjermer. Bf4, bf hardline, Dirt 2 og 3, witcher 3, farcry 3 og 4 og project cars. Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Problemet er uansett at multiskjerm er jo tydeligvis ikke optimalisert for spill i det hele tatt.

 

 

Alle spill jeg prøver med surround så blir bildet på sidene strekt

De spilla jeg spiller funker perfekt for 3 skjermer. Bf4, bf hardline, Dirt 2 og 3, witcher 3, farcry 3 og 4 og project cars.

 

Men ikke Elite Dangerous. Kanskje jeg må begynne å spille Witcher 3.

 

Hmm, hva er det beste gaming skjerm du kunne tenke deg under 15.000, 4k? Eller 1440p Widescreen?

Lenke til kommentar

Hvis du ønsker å nyttegjøre deg av g-sync og nvidia 2d surround (3x skjermer) ser det dårlig ut:

https://forums.geforce.com/default/topic/672788/nvidia-surround/nv-surround-g-sync-will-it-work-/1/

 

Kanskje Nizzen kan opplyse oss?

 

 

Jeg er trøtt så hvis jeg missforstod noe i teksten....

Posted 01/13/2014 ...

 

 

Surround og g-sync har funket i over ett år nå ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis du ønsker å nyttegjøre deg av g-sync og nvidia 2d surround (3x skjermer) ser det dårlig ut:

https://forums.geforce.com/default/topic/672788/nvidia-surround/nv-surround-g-sync-will-it-work-/1/

 

Kanskje Nizzen kan opplyse oss?

 

 

Jeg er trøtt så hvis jeg missforstod noe i teksten....

Posted 01/13/2014 ...

 

 

Surround og g-sync har funket i over ett år nå ;)

 

Kult :D

 

Da er det bare å begynne å spare XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...