Gå til innhold

7860x1440 (3 Rog Swift skjermer) 780Ti SLI.


Tesshin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Nizzen. Forslag til å drenere loopen når jeg ikke har dreneringsventil?

 

Jeg har 2 480 radiatorer, en i bunn og en i topp. Bare skru ut en i bunn og ha ei bolle/skål under?

Ja, men husk at du må også slippe inn luft i toppen av "loopen" for å få vannet til å renne. Vakum :)

 

Akkurat som når du stikker et sugerør i et glass, dekker til hullet på toppen og løfter det opp.

Lenke til kommentar

@Nizzen. Forslag til å drenere loopen når jeg ikke har dreneringsventil?

 

Jeg har 2 480 radiatorer, en i bunn og en i topp. Bare skru ut en i bunn og ha ei bolle/skål under?

Gi faen i å tøm hele loopen. Kjøp "hurtigkopling" og sett på. For å sette på en nippel, så må man ikkje tømme ut alt. Bøye på slangen, slik at ikkje alt renner fungerer. Legge ned kabinettet på gulvet er et tips ;) Og bruk noen håndklær under.

 

http://www.digitalimpuls.no/PC-komponenter/Vannkjøling/Nipler/Hurtigkoblinger

 

Husk å alltid ha ekstra slange liggende ;)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hurtigkoblinger høres artig ut. Jeg bruker kjøleveska til ekwb og den har jo alle de tilsetningsgreiene som er smarte å ha. Så er vel ikke mye bakterier her i gården.

 

Titan X er vel smartere på varmeproduksjon, sp bør vel få enda lavere temperaturer også selvom 780 ti korta mine aldri gikk over førti selv om jeg skrudde av viftene omtrent.

 

De hurtigkoblingene så bra ut. Må jeg ha koblinger i tillegg her kanskje.

Lenke til kommentar

Hurtigkoblinger høres artig ut. Jeg bruker kjøleveska til ekwb og den har jo alle de tilsetningsgreiene som er smarte å ha. Så er vel ikke mye bakterier her i gården.

 

Titan X er vel smartere på varmeproduksjon, sp bør vel få enda lavere temperaturer også selvom 780 ti korta mine aldri gikk over førti selv om jeg skrudde av viftene omtrent.

 

De hurtigkoblingene så bra ut. Må jeg ha koblinger i tillegg her kanskje.

 

Du må ha hunn OG hann :)

De med utvendig gjenger skrur man dirkete på blokker/radiatorer etc.. De har hurtigkoplinger på techbay.no også, om de ikkje har alle du vil ha på Digitalimpuls.no

 

Hurtigkoplinger i bruk:

 

bak%203x%20TX.jpg

 

nizzen%20workstation%20Titan%20X.jpg

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Takk for så raske svar. Noen som vet da hva slags ytelse jeg får med 3 rog swift på ett Titan X?

 

Burde jeg avbestille Titan X og gå for 2 980 Ti u stedet?

 

Umulig spørsmål!

 

Hvilke spill skal du spille, og hva slags settings... Prøv 2x 980ti først, så hvis du ikkje er fornøyd, så har du 45 dager på å returnere dritten til komplett.no, og kjøper 2x TX i stedet :D

 

Konge løsning

 

 

https://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=45dager

 

Angrer du på kjøpet?

Vi tilbyr hele 45 dagers ÅPENT KJØP med FRI RETUR. For å få pengene tilbake, må varen være i samme stand som ved kjøp. Det betyr at du kan undersøke produktet, men ikke ta det i bruk.

 

Men komplett sier også:

For å benytte fri retur tar du kontakt med oss før innsending, og vi vil hjelpe deg med returen. Vi gjør oppmerksom på at returretten følger samme kriterier som angrefrist etter norsk angrefristlov.

 

Som nevnt før har komplett gjort en liten endring i betingelse for 45 dagers åpent kjøp, ref rød text.

Hvordan de håndhever dette i praksis er jeg litt usikker på.

Fikk selv avslag på en slik retur først grunnet disse endringene, men en annen tillot det fordi en annen kunde hadde allerede hadde brukt angreretten på denne gjenstanden.(var etter 14 dager, nær 45 dager)

 

Du kan eventuelt høre med selger om 2x980Ti er godt nok for hva du ønsker og oppnå, hvis de er positive til dette, må det kunne avtales om ikke det holder,  at du kan retunere dem og ta ut TitanX istedenfor.

Og som Nizzen nevner, test de på luft først eller bestill 980Ti med vannblokk

 

 

https://www.komplett.no/product/847356/datautstyr/skjermkort/pci-express/zotac-geforce-gtx-980-ti-6gb

https://www.komplett.no/product/850831/datautstyr/skjermkort/pci-express/evga-geforce-gtx-980-ti-6gb-hybrid

Kompletts utvalg av kort med vannblokk var ikke stort.

 

Vil tro Evga hybrid er atraktive på bruktmarkedet på et senere tidspunkt, om dette er aktuelt poeng. Kommer vel en ny generasjon  til neste år en gang.

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...