Gå til innhold

Kan det være verdt et forsøk å gå til Jula og klage på strømpluggene?

Anbefalte innlegg

Jeg har (som noen få av dere vet) slitt ganske mye med påliteligheten i systemet mitt, og jeg kom til slutt fram til at strømpluggene fra Jula, som jeg hadde en dullion av spredd rundt i både hytta og huset, var årsaken fordi de sendte ut masse støy. Så nå sitter jeg med en hel bunke sånne som jeg ikke kan bruke. De er byttet ut med trepakkene av Nexa som selges hos Clas, og alt fungerer som det skal. Tror noen det er verdt å ta en tur til Jula og dunke dem i disken sammen med støymåleren jeg har brukt for å finne ut av det og kreve pengene igjen? Jeg har ikke mange kvitteringer igjen (noen har jeg), men det er jo ingen andre enn Jula som selger dem merket akkurat sånn. Hva tror folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Alltid like morsomt å ha med intelligente mennesker å gjøre. Jeg viste fram støysøkeren og sa hvor mye de støyet, og de skulle kontrollere det. I dag ringte de tilbake og sa at de hadde hørt på dem, og det var ingen lyd å høre! :rofl: Lurer på om det er noen vits i å gå via radiostøykontrollen. Kanskje de støyer så mye at jeg kan få forbudt salget av dem, og deretter kreve pengene tilbake?

Lenke til kommentar

Det virket rimelig klart at det ikke var noe å hente der. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. De kan sikkert fungere greit i et mindre komplekst system enn mitt (en dullion ulike strømplugger, pluss overføring av IR-fjernkontrollsignaler over RF, også det på 433 mHz, og det var dette som ble aller mest forstyrret). Lurer på om det er mulig å få solgt dem på Finn, eller noe sånt? Jeg vet ikke om jeg orker å stange huet i veggen på Jula...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...