Torhild Jansen Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 De nære ting. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Hei Torhild, Nært og fint makro bilde, med spott on fokus på hode til fluen Hva slags kamera har du brukt til å ta bildet? 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Hei Torhild, Nært og fint makro bilde, med spott on fokus på hode til fluen Hva slags kamera har du brukt til å ta bildet? Takk skal du ha jeg har brukt Canon PowerShot. hilsen Torhild Lenke til kommentar
okjo Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Veldig flott..godt jobba Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Skarpt og flott dette Torhild Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Torhild, jeg synes du skal slutte å ta så bra nærbilder med bare en Canon PowerShot. Tenk litt på oss andre her.. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Torhild, jeg synes du skal slutte å ta så bra nærbilder med bare en Canon PowerShot. Tenk litt på oss andre her.. ... utgått på dato, men like bra på 'de nære ting' Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Et meget flott makrobilde dette Torhild hvor farger, skarphet og beskjæring er meget bra Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene hilsen Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ser du har kastet deg på makrotrenden, og med hell. Ikke så mye å utsette her. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Ser du har kastet deg på makrotrenden, og med hell. Ikke så mye å utsette her. Vennlig hilsen Ragnar Takk skal du ha Ragnar hilsen Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg